Belinda Henriksson

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2013 23:17

Är påväg hem nu efter en filmkväll med Pierre, pappa hämtade mig nyss så antar att ja ska hem och sova eller så hittar ja väl på något kul? ;)
Fårse... Har iaf haft en chill dag imon kommer bli likadan, ska in till stan med Pierre och va där en stund sen antagligen hem till han och sova där ;) haha nä men de blir nog bra :)

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2013 12:55

Är påväg till Kungälv nu för o möta Pierre. Var inte i skolan idag då ja hade lite möten och sånt.. Iaf så ska jag och Pierre åka tbx till Älvängen och möta lillkillen på cykeln snabbt innan vi ska till stan. Ska till Tessies tänkte ja :)! Sen om vi går på bio eller åker hem till Pierre får vi se då.
Sjukt fint väder idag oxå, loveit!

~True Story
~Bild från igårkväll
~Grymmaste låten

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards