Belinda Henriksson

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Belinda & Alice - 2 maj 2014 23:47

Va i Tuve och såg på när Nol spelade mot Finlandia, dom vann som tur med 2-1! Spännande match o se på verkligen :) Sen släppte Örjan mig och Emelia i Nödinge så käkade vi donken medans han,Peter och Dennis åkte till Nol.
Vi möte Ibbe och Kajin på donken innan vi gick till Ica o träffade Tobbe och Philip, snackade med dom en stund och fick cigg, stötte även på Raid,Omid och Boban och sa hej:)
Ska antagligen snart ut och träffa dom en stund innan ja drar till Moris en snabbis sen. Imorgon är de tävling i Mellerud för Emelias del så ja får följa med och agera hästskötare *snark snark* haha ;)

Av Belinda & Alice - 2 maj 2014 17:04

Har vart och ridit ut med Emelia och Olivia i de fina vädret, riktigt gött! Pappa körde nyss mig till Nol så snart ska ja,Emelia och Örjan gå bort till Nol IK och sen åka vidare för idag ska A-laget spela borta match mot Finlandia, hejja Nol!!
Hoppas på vinst såklart:)
Senare ska jag hem och kanske mot Nödinge o träffa två killkompisar så får ja se om ja sover där eller hur ja gör..

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards