Belinda Henriksson

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Belinda & Alice - 10 maj 2014 22:52

Har vart hemma i stortsätt hela dagen och försökt få lite ordning på alla mina saker i lägenheten. Bakade kladdkaka till resten av folket här på hemmet med Emelia förut när hon var här, när hon åkte sen så va ja med Aziz och Rhoullah innan ja och Coffe kollade på Eurovision Song Contest finalen. Nu är vi inne hos mig och funderar på om ja kanske ska träffa Moris lite senare eller va som händer?
Har ni några roliga planer för ikväll mina vänner?:)

Gym

Av Belinda & Alice - 10 maj 2014 15:21

Va nere en sväng i gymmet med Coffe o körde lite, riktigt skönt faktiskt att bli av med lite frustration osv.
Ligger i soffan nu o snackar med lite random folk medans ja väntar på att Emelia ska komma hit en sväng.

Av Belinda & Alice - 10 maj 2014 13:57

Tror fan ja börjar gilla dig påriktigt, helt sjukt fattar inte hur de går till? Har inte pratat riktigt med dig på typ 2 veckor förutom något hej ibland.
Förstår verkligen inte hur de blivit såhär, tycker verkligen om honom, han är grymmare än grymmaste på fotboll, sjukt snygg och otroligt snäll och rolig som person.
Kan inte fatta de asså haha.
Fyfan för att börja gilla någon när man är osäker på va dom känner för en själv. Vet att vi pratade om de i början men nu har vi inte pratat direkt något allt.

Handlade om samma person den kvällen..

Av Belinda & Alice - 10 maj 2014 12:54

Har under en längre tid haft problem med att få igenom Toppe i vänster sidan ordentligt, han har alltid haft väldigt mycket svårare i vänster inte som vanligt när hästar har en svagare sida utan han har rejält mycke svårare i vänster än höger, vilket även gör det mycket svårare att svänga honom åt vänster.
Försöker jobba honom mycket i skritt och ställa åt båda håll men att han samtidigt ska söka sig neråt i vänster vilket han vissa stunder gör jättefint medans andra så sliter han sig loss..
Men när han väl arbetar bra och ja ska övergå till galopp så byter han galopp på långsidorna, så har försökt att jobba honom mer på voluterna och i "8:or" vilket fungerar bra men sen bryter han ibland ut igen på långsidorna.
Dock är han väldigt fin när man jobbar honom i ridhuset men så fort han inte har någon vägg att stödja sig mot så bryter han igen.
Har ni något bra tips på övningar man kan göra?

Av Belinda & Alice - 10 maj 2014 12:46

Idag är de ju lördag och känns ganska skönt att inte ha något speciellt planerat, ska rida hästarna och efter de ge dom en riktig pysseldag. Mina älsklingar förtjänar de bästa! Ska även ta en lång promenad med vovvarna och gosa med dom lite extra:)
Ikväll har jag inga speciella planer sen, får väl se om något roligt dyker upp eller hur de blir med den saken..
Men ni får ha en trevlig lördag!

Av Belinda & Alice - 10 maj 2014 02:08

Finns en speciell kille som ja inte kan få ur mitt huvud, vet inte va fan som har hänt men hur mycke ja än försöker strunta i honom så kommer han fortfarande upp i mitt huvud gång på gång.
För ett litet tag sen så sa vi till varandra att vi skulle gå långsamt fram men de blev lite på skyndat och efter de så försvann kontakten någorlunda mycke..
Vet inte va ja ska göra egentligen då jag tror att ja verkligen börjar gilla honom, jag i ett nötskal?


Han den där killen

Av Belinda & Alice - 10 maj 2014 02:01

Min snälla pappa körde hem mig efter ja hade ridit, stannade och köpte cigg och Cola oxå, världens bästa<3 Var och kollade när Nol spelade derby mot Älvängen, Jeppe gjorde första målet på straff och sen gjorde Bojan andra!! Bäst är dom verkligen, bara förlorat en match på hela säsongen änsålänge..!
Efter matchen träffade ja på Rahel och Simon en snabb stund innan ja och Emelia drog hem till mig och chilla.
När Emelia åkte hem sen så va ja med Coffe en stund och bara pratade ut, behövdes verkligen kan man lugnt säga och va nyss ute och sa hej till Moris snabbt.
Tänkte sätta på någon film snart och sova, imon ska ja träffa Emelia, rida hästarna och sen träffa Moris en stund tror ja:)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards