Belinda Henriksson

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Belinda & Alice - 24 november 2010 21:29

hejsan hejsan!  


  


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 24 november 2010 12:36

tjayja!


sitter här i skolan och chillar med belinda :D    och för alla dom idioter som inte vet vem jag är så kommer lite kort fattad info om mig :D


jag heter michaela men kallas för mickis eller ''majky blom'' och går i samma klass som belinda eller ''bling bling'' som vi kallar henne :D Jag har 2 egna hästar som heter Elegant och Wilma .... Elegant är en d-ponnny fux som är född 2000 och som har gått upp till MSB + som 7åring  men efetrsom jag va så liten när jag fick honom (11) så har jag bara tävlat som högst La så han har bara chillat lite dom senaste åren kan man säga xD min lilla beeebbiiss :D <3<3


aja då har vi ju Wilma min egna lilla solstråle som lysser upp hela min vardag :D men shitt the samme orka inte berätta om henne nu xD men hon e en svart friser korsning maxad c och hoppar ALLT du styr henne på , hon har aldrig stannat på ett hinder sen vi fick henne sen 6år sedan




men nu ska jag och ''bling bling '' räkna matte ...... FUCK VA TRÅKIT  !!!  men ha ett trervligt liv för det täncker jag och belinda ha ! :D (Y)


  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards