Belinda Henriksson

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Belinda & Alice - 1 november 2010 18:52

Hejsan hoppsan singeli poppsan!  


Nu har jag precis kollat klart på NCIS!

Har typ inget å göra blev ju klar i stallet så tidigt så nu har jag tröökigt!

Blir väll att kolla på 2/½ Män!!

Hoppas att ni får en trevlig Måndags kväll!


Puss Belinda Henriksson  



Av Belinda & Alice - 1 november 2010 18:23

Hejsan Banana!  


Idag har jag ridit alla mina underbara ponnysar<3


Anastasia: Vi började med en skritt tur på grus vägen sen så värmed vi upp på banan!

När vi hade värmt upp så tränade vi galopp ombyten och så!

Fin var hon men lite över HEEEEEEEEEEEEEEEEET!!


Calle: Vi började med en runda på grus vägen sen red vi över på en åker och värmde där!

Sen skrittade vi hem jag tog av lindorna på hans bak ben och sen så började vi passet!

Vi övade mycket på volter i början för han var lite stel vi vävlade mycket från galopp och trav! Mot slutet gick han galet fint!!!!!<333 LOVE LOVE LOVE<3


Rocky: Vi började med en skritt promenad på grus vägen sen så red vi lite olika övningar på banan och övade mycket på att vi skulle öka tempot men att han fortfarande skulle vara i låg form!<3

Han var jättw fin på slutet!<333333


Jätte nöjd med pollarna idag alla var jätte duktiga och fina<3


Puss Belinda Den Bästa Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards