Belinda Henriksson

Alla inlägg under mars 2013

Av Belinda & Alice - 23 mars 2013 09:30

Idag är det ridning som vanligt som står på schemat, hästarna ska ridas igenom ordentligt eftersom dom har haft två lugnare dagar.

Utöver de så ska stallet fixas, mockning,hö,kraft mm. Ska även försöka städa ut transporten och även städa iordning i huset som jag lovade Pappa! Får dock se hur mycke jag orkar eftersom jag är väldigt förkyld men de är bara att hålla ut!

Har ju inte varit med på idrotten på kanske 4 lektioner eftersom jag är så förkyld så jag knappt får luft, men emellan gångerna var jag med en gång när vi spelade vollyboll men var inte ombytt och tog de lugt, men de var då jag kände mig lite bättre, senare blev de som vanligt igen :(

Oflyt!


 

Av Belinda & Alice - 22 mars 2013 18:49

               


Av Belinda & Alice - 22 mars 2013 17:58

Nu är kl.18:00 och jag ska bege mig ut och rida Lilla Röd, hon har vilat i veckan, och anledningen till de är att hon är väldigt ung och hon har endast varit i Sverige i typ 1,5 vecka och eftersom hon inte har blivit så ordentligt riden så jag börjar om helt och hon har gjort så stora framsteg den senaste veckan så hon förtjänade vila! Sen i utbildnings syfte så tyckte jag det var viktigt för henne att få smälta allt nytt, alla intryck, alla nya saker hon lärt sig mm.

Men nu ska jag ut och rida min röda lilla tuss och är jättespänd på hur hon kommer vara idag! :D

Hon är så fin<3


 

Lilla Röd..

Av Belinda & Alice - 22 mars 2013 07:21

Godmorgon alla! :D Har egentligen sovmorgon tills 9.50 men gick upp kl.6.30? Va fan gick fel där hahah? xD

Idag är det skola som gäller hhar bara 2 lektioner varav den ena är 3,5 timmar lång -.- jaja den är ändå chill! :) Sen ska ja hem, rida 2 hästar, ringa Marika, ev.packa inför tävling men fårse beroende på va Marika säger! 

Sen ska jag la åka ner till älvängen och tjacka lite fredags mys ;) Lättsaltade chips och dipp, samt någon pizza kanske eller grönsaker och dipp ist för pizza? haha vilka problem ja har ;) 

Ha en bra dag nu!<3


 

Av Belinda & Alice - 21 mars 2013 22:25

Lite svårt emellanåt att stå emot dehär med killar som jag har lovat mig själv att jag ska göra! Men de senaste så har det börjat bli lite svårt haha ;) Men jag kämpar på och tänker vara singel 2013 (förhoppningsvis) är ingen förhållande tjej direkt hehe, mer player ;D HAHA nejnejnej nu skojja ja bara :D Ska fan sova nu är seg som fan, kisses<3


 

Av Belinda & Alice - 21 mars 2013 21:23

Kom ju på när ja kom hem att hästarna inte har haft någon vilodag på hela veckan, och eftersom jag kände att mitt huvud bultade lite och var på känn mot huvudvärk så fick dom vila :) Så har bara suttit och chillat med musik typ. Men de måste man oxå få göra iband.. Bara vara lixom! 

Så hoppas ni får en mysig kväll, ska bara chatta med massa folk för att jag kan typ haha :P


 

Av Belinda & Alice - 21 mars 2013 21:08

Imorgon så ska jag göra de sista övertalandet för tjejerna så vi kan dra till Stockholm! :D Antingen nästa vecka eller om en månad ungefär :) Ska bli så jävla kul! Släppa allt och bara ha kul, Spontant och bra, as i like it! ;)

Håll tummarna för isf så blir de en massa kul inlägg och bilder från vår huvudstad, kanske kan övertala någon att gäst blogga? Who knows ;) Spännande! 


 

SWAG YOLO FISH, har sånt jävla flyt!! LOVE LIFE<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards