Belinda Henriksson

Alla inlägg under april 2013

Av Belinda & Alice - 13 april 2013 10:12

På bilderna, Ebba och Carina

Av Belinda & Alice - 13 april 2013 10:09

Hej på er!

Blev en någorlunda tidig morgon med uppstigning kl. 8, jag och Fanny har legat och dragit oss framför tvn hela morgonen men oxå släppt ut hästarna och fodrat mm. Ska börja fixa oss snart så vi kan åka till Gbg snart för lite fika, snack och shopping!
Har läst lite bloggar nu på morgonen (för ovanlighetens skull), och även om jag inte kunde vara mer ointresserad så blir jag väldigt arg för hur folk kan behandla sina djur.. Jag tänker dock inte gå in på ämnet mer då jag är totalt ointresserad.

Av Belinda & Alice - 12 april 2013 12:11

         

Av Belinda & Alice - 12 april 2013 11:59

Vart fan kom all snö ifrån?? Sist ja kollade va de sol ute... Aja bara till att slänga på hästarna sina halstäcken och jobba på. Passar affären eftersom pappa är på Ale Ridsport och skriver mejl med Mia till SvRF ang. mitt fall.

Så jag får ta och roa mig med lite online shopping!    


Idag ska iallafall 3 hästar ridas och en promeneras, fårse lite hur underlaget är ute men i värstafall så får vi åka till ridhuset bara.. Ska senare ner till K och kolla på hoppträningarna där tänkte jag, alltid kul! 

Det var Ebba som ville att jag skulle komma ner och kolla så jag tänkte att jag kanske kunde fota lite oxå? Fårse på de..

Försöker få ner bloggplatsen.se appen på min iPhone men jag tror att de dåliga vädret stör för de går inte så braa.

Hoppas på de bästa!   


 

Fina Top Gun, LA(110) eliten omg 1

Av Belinda & Alice - 4 april 2013 06:35

Äntligen har jag fått min nya mobil, en vit iPhone 5 :D *HAPPYFACE* bättre update nu och så, mina vänner vart as glada när dom fick veta eftersom jag inte har haft någon mobil på typ 2 månader så dom ahr inte kunnat fåtag på mig typ haha xD


 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards