Belinda Henriksson

Alla inlägg under juni 2013

Av Belinda & Alice - 12 juni 2013 01:11

Något jag inte tar emot det är folk som snackar bakom ryggen på en. Alltså som ena sekunden när du är i ett annt rum sitter och hatar till den gemensamma kompisen och när man kommer tbx in så drar h*n på ett fake leende och låtsas som ingenting. Om det är någon som har ett problem med mig så säg det till mig, lixom om du inte kan stå för din åsikt så ska du inte ha någon heller!


Detta hände mig senast för två dagar sen (tillhörande "vuxenmobbnings" inlägget), jag hörde ALLT som personen i fråga sa om mig via Skype och även mobil. Dagen efter skrev personen till mig och bad om en simple task, fine lixom jag började små hetsa och smått lura h*n till att säga va h*n verkligen tyckte om mig. Sagt och gjort så kom det fram, det sista jag sa innan h*n erkännde vart "asså påriktigt, lägg ner `låtsas vara snäll mot Belinda´attityden för jag köper den inte för 2 sekunder."

Det är sånt här som gör att jag inte litar på dom flesta människor om de så skulle vara att  bara ens ta upp en pinne från marken.


Jag bryr mig personligen inte ett dugg vad andra tycker om mig, ~du får vad du förtjänar~ och när personen (tillslut) märkte de att med vad h*n än sa om mig/mina kretsar mm så ändrade inte jag inställning/mood för 2 sec.

Jo men då går man ju till alla i kontakt listan och skickar runt till mammor m.fl att jag är psyksjuk som hackar på h*n och får dom att skicka massa meddelanden med hot osv... Bra plan! -.-

Inget av de rörde mig ens i ryggen, jag är såpass stark i psyket till skillnad från andra *HOST*


Efter allt som hänt under de senaste dagarna så finns det istortsätt bara en känsla som jag kan fåfram och det är ilska, annars är jag istortsätt nollställd. Jag håller mig mesta dels för mig själv nu eller med BoBo för han är typ den ända som kan stoppa mig när jag blir riktigt förbannad. När det går så långt så kan jag lätt gå och nocka någon som jag hatar direkt. Var otroligt när i skolan igår att det hände dock kom läraren och jag släppte det, för stunden....


Det jag vill säga med detta inlägget är gör er i nte end besvär att försöka trycka ner mig för jag skrattar bara åt de hahahha :D 

puss på er!


                   

Av Belinda & Alice - 11 juni 2013 13:50

 

Dålig kvalite på bilderna är helt knall rött irl! :O



  S






Av Belinda & Alice - 9 juni 2013 21:46

Tänker inte gå in på detaljer vad som har hänt runt omkring mig dom senaste 48 timmarna. Dock tänker jag ta upp detta med vuxenmobbning lite snabbt.. Idag har jag blivit påhoppad av en vuxen person i kanske 40 års åldern? Gällande ett bråk med hennes dotter som är synskadad till viss grad. Jag sa att allt var ett missförstånd men hon ville inte ge sig utan hon hade bestämt sig för att allt var mitt fel. Jag är inte den typen av människor som går och gnäller när allt inte går som planerat och i vanligafall så rör det mig inte i ryggen va fan nån än säger till eller om mig, det ända jag gör när jag hör/vet att några snackar om mig är flinar och ger ett lite hån skratt bara för att strö etra salt i såren eftersom jag vet att det är förjävligt för dom att se mig glad. Men när EN enstaka person i längre tid snackar om mig samt bla. olagahot mm, så säger jag har du något problem med mig kom och säg de face2face då ist för att snacka med 50 andra människor för jag får ändå reda på de till slut. 

Iaf tbx till ämnet, personen fortsatte och tillslut så sa hon att det inte spelar någon roll, man retar inte någon med ett handikapp. Det förstår jag med och jag gick över gränsen men att sen få hot från båda håll, samt säga att det var helt rätt av hennes dotter ÖÖÖHM wtf? Jag fortsatte helt lungt skriva följande: Så vad du menar är att bara för att hon har ett handikapp så är det fritt fram för henne att knivhota mig? Men bra, så om jag går till polisen nu då så är det lungt att ni ska betala några tusen i skadestånd till mig? :)

Aa ni hör ju själva hur sjukt det låter! 

Kommer troligtvis posta bilder på konversationen så ni får se puss på er, gör slut på vuxenmobbingen!

           

Av Belinda & Alice - 6 juni 2013 18:02

Känslan när ja bara kom hem släppte ut Toppe i stora gräshagen, drog på hörlurarna och bara slaggar i solen, lml! CoCo har parkerat på min ryggoch Pärlan en bit framför mig. Sooool:D

Av Belinda & Alice - 5 juni 2013 11:47

Blev en hemma kväll ensam igår, eller aa pappa sov hehe. Men jag laddade upp med cola,gurka,morot,chips och dipp, sen båda Hangover filmerna (klassik!) samt en massa musik! Riktigt mysigt hade jag faktiskt men Gud vilken nattuggla jag var, ärligt satt vaken till halv 5 utan att vara minsta trött sick! Roadde mig även med lite internetshopping hittade massa fina saker! :) happy! Haha har iaf varit ute och gått med Toppe och kollat igenomstallet lite snabbt, så ska strax ta mig en dusch innan jag ska fixa mig och dr ner till Älvängen för att möta Jocke lite snabbt och sen vidare till Nödinge! :) Fårse va ja och BoBo hittar på sen men vi kommer säkert på nått ;) ;) hehe :D Ska även fixa iordning pengarna som Denise ska få samt de som är till paken dom skall hämtas ut på posten. Den ena jackan har kommit samt iPhone laddaradaptern (min är borta) och den nya portabla högtalaren! Ska bli jättekul o testa allt!

Svea torsken själv som gulle brukar säga haha! ;)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards