Belinda Henriksson

Alla inlägg under juni 2013

Av Belinda & Alice - 15 juni 2013 14:02

Sötisar ;)

Av Belinda & Alice - 15 juni 2013 01:50

Ni behöver inte vara oroliga mina små haters jag går ingenstans, fortsätt hata bara blir ett kul dagligt skratt precis som varje gång jag åker ner till Älvängen för att ta tåget eller liknande när alla små 98 mfl och 96 som tror dom är tvär tuffa som hänger med småbarn och delar på spliffar, direkt när dom ser mig så får jag onda ögat bara för dom vet att jag lyckas med MITT liv 1000 gånger mer än vad dom någonsin kommer göra så det är alltid kul när ex. "en öga" och hennes "wb gangster" polare går förbi mig och skrattar. :D 

Det som är så komiskt med det hela (aka patetiskt) är att dom på riktigt tror att jag ska bli det minsta lilla avundsjuk när dom sitter där i hopträngda i hörnen i rese och ser helt förstörda ut, sen går dom ut och tänder en cigg o står och röker sina jävla munbloss medans dom sneglar på mig för att sedan kolla tbx på dom andra i gruppen och dra ett garv.

Ska berätta ännu en komisk sak som hände för några veckor sen som jag fortfarande skrattar lika mycket av varje gång ja tänker på de! 

Jag gick fredligt av bussen nere i rese (som alltid) har solglasögonen på och lurarna i, dunkar musik och mår allmänt kung lixom. När jag börjar gå mopt tåget så ser jag att det står en kille (98) och en gamal kompis till mig (tjej 96) och pratar, när jag är påväg så helt random (såfort hon ser mig komma gåendes) så börjar hon strula med killen, precis när jag passerar med mitt leende ännu större än innan (pga de komiska då hon tidigare sagt att hon bokstavligen hatar alla småbarn), så ser jag blicken hon ger mig när hon märker att det inte rör mig i ryggen vad dom två gör,hon trodde och hade förväntat sig att jag skulle blir tvär sur och avundsjuk men ist så var jag lika glad som innan och man kunde ju känna mördar blicken jag fick i ryggen sen när jag hade gått förbi! ;) Direkt när jag hade gått förbi så gick dom in hahahaha, tycker de va så kul att hon påriktigt trodde att jag skulle bli avundsjuk på henne för att hon står och random halv strular med en 98 hahahahahaa bitch please asså snälla har du ingen stolthet i kroppen?

Anledningen till att jag skrev dehär är att fortfarand eså verkar vissa inte fatta, ni kan försöka med exakt VAD NI VILL men ni kommer aldrig kunna få mig att må dåligt. Jag är känslokall till större del och det är lika bra att ni fattar de nu. Ni kan inte hur mycket ni än försöker hahaha lol fail på er asså.


GLHF till er som på riktigt tror att ni kan sänka mig!


aja fortsätt hata för det är alltid lika kul!! :D kisses<3<3<3

HATE TO THE PEOPLE!<3


   

Av Belinda & Alice - 12 juni 2013 12:55

Ska strax fixa mig och ta på kläder, sen ska jag åka ner till Nödinge för att möta BoBo. Sen ska vi åka till Lödöse och hämta hans sötnosens mobil som han glömde på bussen, sedan hem igen och chilla en stund innan jag ska rida Toppe och sedan fixa Lilla Röd inför hoppträningen ikväll. Sedan hem,duscha,fixa och sedan åka tbx till Nödinge och ta de lugnt hela kvällen och fixa inför avslutningen imon! :)
Nu måste jag röra på mig så jag inte missar bussen. :D

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards