Belinda Henriksson

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Belinda & Alice - 19 februari 2013 14:10

Spelar lite tempel run 2 kollar Disney Channel, Rihanna i lurarna och bara lever livet ;) YOLO

Av Belinda & Alice - 19 februari 2013 01:31

Får lite frågor titt som tätt om vad jag anser vara en häst i min stil? Tänkte ta och svara på de nu när jag har lite tid över då hehe :)
När jag får hästar som jag ska rida eller när vi köper nya hästar så är det av någon anledning alltid samma sak när det kommer till hoppning.. Vrål pigga och starka så man blir trött i armarna! Menmen det är en historia för dig haha ;)
Iaf en häst i min stil är något i stil med: utmärkande gångarter och hoppteknik, välriden, pigg och stark i hoppningen med mycket hjärta och power! Något i stil med de skulle jag tro :) Har själv frågat mig själv frågan många gånger och det är nog mitt svar men sen så känner jag naturligtvis när jag sitter på hästen vad jag har att jobba med och hur jag upplever den som individ mm. Men jag försöker hela tiden med varje nu häst jag sitter på att även om det bara är en eller två gånger ja rider den eller om det är så att jag aldrig har suttit på hästen och ska tävla den så gör jag alltid så att jag stämmer av och försöker skapa ett band att hästen får tillit till mig som ryttare (vilket jag i min mening är ganska bra på) :)
Aa men hoppas det var lite svar på era frågor iaf! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards