Belinda Henriksson

Alla inlägg under mars 2014

Av Belinda & Alice - 4 mars 2014 08:04

Godmorgon på er!
Är påväg till skolan nu, börjar 9.10 så de är ändå skönt. Slutar sen 14.10 och då åker jag nog mot stan och träffar Paow:)
Hörs sen puss

Av Belinda & Alice - 3 mars 2014 21:58

Har irrat runt med Paow i stan typ hela kvällen, mötte Tobbe,Mange,Nicke och Coffe o va med dom innan vi drog vidare och sen möte vi Tobbe och Nicke igen!
Sa nyss hejdå och är påväg hem för att sovasovasova. Sjukt seg haha mycke drama idag, poliser o shit menmen så är de ibland;)
Btw gulligt att tjejen ja hamnade i "fight" med typ gav mig en bitchslap som kändes som en klapp på kinden hahah xD
Jaja nog om de.
Har hunnit sola idag oxå, tvär skönt!

Imon är de skola igen så ska försöka sova ut ordentligt så ja är taggad för en ny dag:)

Bästa Paow fick en present av mig, Marc Jacobs skal!<3

Av Belinda & Alice - 3 mars 2014 14:00

Haha har haft världens roligaste första dag i nya skolan! Kom till skolan imorse och hade ingen aning om vart vi alla skulle samlas så den första ja ser när ja går in är Niclas haha så får ja reda på att vi går i samma klass xD! Sen kom Ali oxå haha tamam:D
Så vi har hållit ihop hela dan, sen tog ja och Nicke bussen till Eriksdal där vi mötte Emil och Tommy.
Dom åkte vidare till nol och jag hoppade av i Nödinge och hämtade mitt nya busskort, sent oh ja en snabb fika och väntar nu på tåget så ska ja åka till stan och möta Nicke innan Paow och Tobbe kommer:)
Kisses

Av Belinda & Alice - 3 mars 2014 13:55

Haha har haft en toppenf örsta dag i nya skolan! Kom till skolan och hade ingen aning

Av Belinda & Alice - 3 mars 2014 01:41

Tog precis en nattcigg och ska skölja ur hårfärgningsmedel nu. Hoppas de blev bra!
Även målat naglarna såhär mitt i natten haha :D

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Belinda & Alice - 2 mars 2014 18:45

Sitter på tåget med Amanda,Paow,Erica och Alex och ska snart åka mot Partille o käka!
Ska sticka till bussen nu så hörs snart

Av Belinda & Alice - 2 mars 2014 17:16

Känslan man får när man sitter på tåget och bara lyssnar på musik i hörlurarna så ser man att en tjej på kanske 15-16 år som sitter med sin Mamma på andra sidan smygfotar mig hahaha!
Asså ja bits inte, be hellre om en bild:)
Puss sötaste läsare

Btw. En liten varning smygfotar ni mig så smygfotae jag er.. ;)

Av Belinda & Alice - 2 mars 2014 14:57

Tröja: Holebrook
Jeans: Gina
Skor: Johnny Bulls
Jacka: Sail Racing
Väska: Michael Kors

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards