Belinda Henriksson

Alla inlägg under mars 2014

Av Belinda & Alice - 13 mars 2014 00:41

Är påväg mot stan nu, ska träffa Niclas en stund och sen åka hem igen:)
Hörs senare

[Bild]

Av Belinda & Alice - 12 mars 2014 21:17

Sitter på tåget och väntar på att de ska åka från stan, har vart med Paow,Nicke,Mikael och Daniel större delen av kvällen, så mötte vi Tobbe ganska nyss och sa hejdå!
Har kollat i en del affärer och bara snackat ala Belinda och Pauline style;)
Ska hem och typ dö framför tvn nu tänkte ja, men ska kolla på Ryttarelitens första avsnitt nu på iPaden tänkte ja, alla har ju typ skrivit massa om de så får väl ta och kolla haha!

Av Belinda & Alice - 12 mars 2014 15:21

Tog tåget med Fanny och Tobbe till Nol och är nu påväg till Alafors för möte!
Efter de ska ja nog åka direkt till stan och käka snabbt innan ja möter Paow:) Vet inte riktigt va vi ska hitta på men vi kommer säkert på något som alltid haha!

Av Belinda & Alice - 11 mars 2014 23:04

Har vart en lång dag fylld med massa roligheter, har jobbat första dagen på nya jobbet, hunnit shoppa, umgåtts med mina favvisar Nicke,Paow,Tobbe,Amanda,Pontus osv, solat och träffat Coffe.
Succé!

Imon är de skola från 9.10-12.30 som gäller. Ska på möte kl.13 i Alafors hos Sven och efter de ska ja direkt till kontoret och jobba 15-18, får köpa med mig någon lunch på vägen oxå för tror inte ja kommer hinna de efter mötet..
Annars ska ja sola med Coffe tror ja så ska vi även käka middag på Kopps tror ja, sen ska ja träffa en kompis snabbt vid Kungsportsplatsen och såklart träffa bästis!
Måste även hem relativt tidigt eftersom Emelia och hennes Pappa ska komma hem till oss, sen måste ja även börja packa grejer och tvätta för de är ju bara ca en månad tills de händer och en hel del ska fixas innan dess... ;) Nyfikna? Håll ut, ni får snart ta del av de!

Av Belinda & Alice - 11 mars 2014 19:23

Av Belinda & Alice - 11 mars 2014 17:08

Hade ett bra möte med min soc och är nu i gamle, möte Otto en snabbis i Nödinge så följde han mig till tåget. Ska käka något tänkte ja och sen röra mig mot Kungsbacka och möte Petronella. Sen diirr tbx till stan och träffa älsklings Paow så får ja se va vi hittar på för kul!
Hade en bra första dag på jobbet iaf så de är ju skönt att allt känns bra:)
Tror de kommer bli ett bra fortsatt år nu när allt börjar rulla på!

Blandade bilder från idag.
Kan de bli en bättre start på dagen än med Espresso House?!

Av Belinda & Alice - 11 mars 2014 14:49

Ska sluta strax, har sålt mitt första avtal idag! *Happy*

Måste skynda iväg till mitt soc möte som börjar 16.00 och efter de får ja se va som händer.

måste jonbba på de sista nu iaf hörs snart!

Av Belinda & Alice - 11 mars 2014 08:57

Ska åka till kontoret och göra en snabb utbildning innan ja börjar jobba sen.
FICK JU JOBB IGÅR! Iiih så glad:D Och de är på skönaste kontoret dessutom och bästa kollegorna:)
Tror de kommer bli jättebra faktiskt!
Ska jobba deltid nu fram tills skolan är klar så kommer ha några intensiva veckor framför mig, men de ska ja klara av!

Vad hände igår då?
Jo jag var först i skolan, när den va slut drog ja direkt till stan o käkade lunch på Kopps. Efter en snabb lunch och lite snabb shopping så stack ja till kontoret på intervju. När klockan sen va 17.45 så slutade alla så ja,Paow,Tobbe och Nicke gick och käkade middag på Köttbulle Källaren! Efter de åkte vi till Centralen och sa hejdå så åkte ja till Nödinge och träffade Alexandra en snabbis innan ja åkte tillbaks till Gamlestan och träffade Nicke och en kompis till honom en stund:)
Efter de åkte ja till Älvängen där Pappa hämtade mig och såfort vi kom hem så slocknade ja direkt.

Idag är de iaf somsagt utbildning kl.10 på kontoret, och ja är i stan om ca 15 min så ska sätta mig på Espresso house en stund och börja dagen på bästa sätt! Måste gå från jobbet vid 15.15 för vagnen till gamle går 15.23 och måste med tåget 15.39 Eftersom mitt soc möte börjar 16, direkt efter de ska ja åka mot Kungsbacka och möta en kompis snabbt och förhoppningsvis oxå hinna sola snabbt.
Sen ska ja tillbaks till stan och förhoppningsvis hinna träffa Paow en stund!

Fårse om ja ska luncha med Emma idag eller imon oxå:)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards