Belinda Henriksson

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Belinda & Alice - 3 juli 2011 12:36

Chacha bloggen !  Nu har jag vaknat för en stund sen men Belinda sover fortfarande ! AHAHAHHAH sömtuta! Idag är inte dagen planerad så ni får veta lite senare ! :D

Puss Fanny !

 

Av Belinda & Alice - 3 juli 2011 00:44

CHA nu är det natt men inte för mej och Fanny ;DD Lydia och Johan Lindén är in the house och vi har typ dampat hela kvällen xDDD Fanny är sååååhääär smidig ni vill inte veta vad hon har gjort! (tro mej)! Men vi glor nue på MTV och typ massa andra dampe programisar<3

aja det är ju i natten så vad ska jag skriva!? Jag och Fanny har badat i bubbel poolen^^ Sjukt gött!!! Massa blöta chips XL hamburgare gött väder och as goooooooa vänner kan det bli bättre? Fannys storebrosssa Filip va snäll och köpte var sin Ben and jerry åt mej och Fanny tacktack ;)

Igår tog jag och Fanny elcykeln till Edet. You know the CITY^^ Det tog lite tid och Fanny höll på att ha ihjäl mej menmen det var det värt för vi köpte en Roma Speciall (en pizza) AS GOOOOOO!!! Vi hyrde filmen Trassel också fast vi redan sätt den på bio men den är så jävla kul!!!! Helt klart se värd<3 (A)

Men nu är jag as trött så ah men jag måste tagga på nu för ska klara hela natten!


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards