Belinda Henriksson

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Belinda & Alice - 5 juli 2011 19:24

Idag red jag Muffe och Hippie på morgonen ! Sen har jhag bara grejat packa m.m ! När jag tänkte rida började det öss regna så det blir bara två ridna hästar idag         =( Jajaja dom dör vell inte :) Nu ska jag packa färdigt hej då !


Puss FANNY THE BEST TEIBL !!     Hilma på SM i årsta runsten :D

Av Belinda & Alice - 5 juli 2011 19:09

Här är mitt nya tävlings schema!


15-16/7 Ryttarkamraterna i Varberg (Nationell) Mulle första dagen: 120-130 andra dagen 130 och kanske debuten i 140!

17/7 Uddevalla Ryttarförening (Nationell) Calle MSVB jag vet inte om jag hoppar LA före eller en klass efter!?

22-23/7 Ale-Jennylunds (Regional-Nationell) Mulle första dagen: 120 andra dagen 130-140.

24/7 Varbergs Ridklubb (Nationell) Calle och Rocky LA(förklass RPC)-MSVB(kval RPC). Och min och Fannys födelsedag<3

29-30-31/7 Ale-Jennylunds Ridklubb (Regional-Nationell) Calle och Rocky första dagen: Rocky LA och kanske Calle LA!? Andra dagen: Rocky MSVB Calle MSVB och kanske MSVA debuten! Tredje dagen: Rocky LA-MSVB eller MSVB-MSVA debuten Calle LA-MSVB eller MSVB-MSVA!

6/8 Ulricehamnsbygdens Ridklubb (Regional) Rocky LA-MSVB.

12-13-14/8 Lilla Edets Ridklubb .LaxHoppet. (Regional-Nationell) Mulle förstadagen: 120-130. Andradagen: 135- och duell hoppningen med presentkort på 10000 på Ale Ridsport som första pris! Tredjedagen: 140!


(Om jag och Mulle nu skulle vara felfria i en av 140 starterna så blir det så här det ser ut...)


17-18-19-20-21/8 Grevagårdens Ryttarförening .SM I HOPPNING. (Regional-Nationell-Elit) Mulle! Vet inte klasserna ännu men det blir ni uppdaterade om senare^^

Love Ya<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 5 juli 2011 18:59

Har ridit Rocky han fick galopp träna lite på ängen han behöver ju få bra kondis!<3

Så har jag ätit lunch, men såfort som jag kom innanför dörren så började det össss regna!!! Fan, Men det är vell bara att väntaochväntaochvänta... hahahaa aja jag kan ju uppdatera er om mitt tävlings schema det har blivit lite ändringar ;)


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 5 juli 2011 10:40

Chacha bloggen ! Nu ska jag ut och rida, vem har jag inte bestämt än ! Det får vi se! Idag ska nog alla ridas tror jag ! Sen blir det att packa för imon blir det av till FALSTERBO !!!! :D:D Ska nog börja rida Hippie sen Muffe tror jag ! Mamma rider 1 eller 2 så jag behöver bara rida 3 eller 4 kanske 5 ifall hon inte hinner rida :D Kanske uppdaterar i kväll ifall jag hinner men det är ju mycket att packa ;D Uppdateringen kommer inte vara på topp då jag ska till Falsterbo som jag skrev innan ! Men på Måndag kommer det massor om vad jag har köpt och så :D

Puss Fanny      Hilma    SM                                       
     Muffe och jag hoppar 140 !!    Vinner barriär hoppningen på TFRK    Moije och Meija   Moije   Moije   Moije   Moije   Moje och Meija

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards