Belinda Henriksson

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Belinda & Alice - 6 juli 2011 23:58

Planen var ju att rida alla men städningen tog lite längre tid än väntat så hann bara rida Mulle och Calle :) Mulle trimmade barbacka och sen klättrade vi lite i backen också finaste<3 Calle skulle ju igentligen ridit lite markarbete men med det gooooa vädret så bara gick det inte utan var tvungen att rida ut ;))<3

Fixar lite med min nya sida nu men jag lovar att ni får en länk sen när den är klar^^


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 6 juli 2011 15:44

Idag blire mycket att göra! Har städat mitt rum (Mamma hjälpte mej) xDD Vi har fikat också och nu ska jag snart ut och rida! Fanny är nog i Falsterbo nu :)

Shemat för hästarna idag serut såhär :)


Calle: Rida igenom honom och lite bommar + små hinder :)

Rocky: Skritta ut <3

Mulle: Trimma :)

Anastasia: Ut ridning <3


ah så ser hästarnas dag ut :) Men ska inte bör rida ännu för det är för varmt! Så ska chilla lite och ah typ bara njuta av sommaren !


Puss Belinda Red One Henriksson   

Av Belinda & Alice - 6 juli 2011 00:03

CHA!

Tänkte bara ge er en liten vink ;)

Jag vet att många av er bloggläsare tävlar och jag brukar träffa er på tävlingsplatser!

Men var inte blyga att komma fram och säga hej typ det tycker jag bara är kul^^ Allt blir så mycket roligare på tävlingarna om man träffar massa härligt folk OFC!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 6 juli 2011 00:00

Det ville ju inte sluta regna så det blev ingen mera ridning :(

Nu ska jag bara fixa lite och sen så blire sängen för min del^^ Kanske slänger in en outfit och så!


Jag är den jag är...

Försök inte ändra på mej...

För jag skulle aldrig ändra mej för någon...


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards