Belinda Henriksson

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Belinda & Alice - 4 juli 2011 23:06

Hej Idag blev det bara hoppning med Muffe ! För jag kom¨ju hem vi 3 sen hoppade jag Muffe. Sen  kollade jag på Tv. Efter en stund handlade vi och sen var klockan mycket ! Muffe var jätteduktig hoppade en 110 bana hade ett ner men inga stopp!Finns bara ett ord UNDERBAR !


Puss Fanny !    

Av Belinda & Alice - 4 juli 2011 17:47


Hej har ridit 1 Muffe och 2 eller 3 kvar ! Muffe fick hoppa :D


Puss Fanny   

Av Belinda & Alice - 4 juli 2011 14:28

Cha, ska mej ut och rida en galen Stasia nue ;) hon har ju vilat i två veckoer nu så vi får se om det kanske blir ett besök på sjukhuset senare ;))) hahahahahaa^^


Puss Belinda The BEST Henriksson 


   <3

Av Belinda & Alice - 4 juli 2011 00:24

Hej bloggen ! Idag har vi nästan ite gjort nått lata vi xD Hahhaha dagen började med Tvn som vanligt ! När vi hade sätt det vi ville så gick vi ut i stallet och fixa mocka och sånt ! Sen badade vi, jag badade en liten stund för sen gick jag och tog i Queen och gjorde i årdning henne !! När mamma kom hm så gick jag ut och hoppa för mamma ! Evis var här idag med och red  Hippie ! Sen badade jag då hade vell belinda badat i 1 och en halv timme efter några timmar så gick vi upp och åt  middag! Uffe kom lite senare (vår granne) och körde oss till bussen så vi kunde åka hem till Belinda ! Där red vi Rocky och Mulle på ängen ! Ja det var vår dag Nu sitter jag här och funderar på att lägga mej ?


Puss Fanny !!      Ferrari !!   (Underbara mi nnen )            

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards