Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2012

Av Belinda & Alice - 19 november 2012 13:49

Hade en väldigt trevlig upplevelse där, trevligt arrengerade tävlingar och ett bra upplägg!

Mina hästar skötte sig riktigt fint tyckte jag, med tanke på att vi inte har tävlat på lite över 7 veckor ( :O )


LB- Tallis var sprallig som bara den under framridningen och väl inne på framhoppningen visade hon verkligen sin starquality! Hon hoppade som bara den asså, finaste bebisen<3

Väl inne påå banan var hon väldigt het och vill fram (as usual) ;) men duktig! Fick inte riktigt svängt till ett räcke med vattenmatta hamnade väldigt på högerkanten plus att solen glänste till så det lös till på hela matta, men ja la en volt och vi fortsatte resten av banan felfritt :)


LA-Avd.b skulle rida före alla avd.a så de va bara att ta ut Tallis igen, den här gången var hon oxå jättefin och vilken runda! Hennes andra LA någonsin, nolla!!!!!!!!! Finaste Tallis<3


LA-MSVB: Rocky var jätte pigg och glad men vi kom lite konstigt på oxern på framhoppningen så ja kände att vi aldrig riktigt fick något flyt efter de, så efter 8 fel i LAn så valde jag att efter 2 hinder i MSVBn så valde jag att utgå :)

De var hästarnas första inomhus tävling på ett bra tag så jag är jätte nöjd!

:D


Av Belinda & Alice - 19 november 2012 09:15

är dööö trött men aja de får gå endå! ;)

Håller på och skriva ett inlägg med resultaten från igår, pusspuss

 

Världens finaste 5 åring!!!

Av Belinda & Alice - 18 november 2012 08:16

ska åka nu hörs!

Av Belinda & Alice - 17 november 2012 12:40

2 hästar ska klippas,badas,flätas,lindas,ridas,trimmas. Saker ska tvättas,packas,putsas osv.

Pappa är och hämtar en klipp maskin just nu eftersom våran egen är sönder.

Hörs sen :)


 

Av Belinda & Alice - 17 november 2012 11:41

Grymt kul igår med bästa Fanny, berättar mer sen..

Blev otroligt glad för en annan sak btw oxå ;)

Ska kolla på x-factor finalen från igår nu :D


Av Belinda & Alice - 16 november 2012 15:23

Nu på söndag är det regional ponny hoppning i Vänersborg. Har faktiskt aldrig varit på den tävlingsplatsen konstigt nog, men jag har hört att det är en väldigt trevlig tävlingsplats. Det är ett väldigt stort startfält så tävlingarna börjar redan vid 8 (!)

Jag ska som tur är inte starta första klassen vilket ju innebär lite sovmorgon :)

Första klassen är en LC..

Följt av en LB-LA och en avslutande MSVB hoppning. Tallis är först ut och hon hoppar LB avd.b Kat.D, sedan Rocky i LA tätt följd av Tallis som startar LA avd.b och sen avslutar rocky i MSVB! Är riktigt taggad faktiskt, va så sjukt längesen ja tävlade så det ska bli riktigt kul faktiskt. Tallis har gjort stora framsteg efter all träning och de tycker Annika oxå, super kul! Hon är mycket mera ridbar nu vilket är super :)

Ska någon av er läsare till Vänersborg?


 

Rocky och jag, färdig kvalade till MSVA!

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 15:18

 

Jag och Lydia innan duellhoppningen lerk-10

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards