Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2012

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 15:08

har verkligen ingen tid idag! dock fick vi sluta typ 2 timmar tidigare så de va ju chill men asså ändå! Har 3 hästar att rida idag och kl.18:07 går bussen?????!!!!! omg hur fan ska de gå ihop va fan? x)

jajajajaa ska sluta klaga, fuck de regnar....FML

menmen redovisningen i bf gick iaf bra, så de va ju skönt att få de överstökat :)

Filmen börjar 19:30 och ja ska köpa ett par nya skor innan, mina convers är as slitna och är inte sugen på att använda varken uggsen ele killklackarna.. Vilka problem ja har ;) HAHA 

De blev lite rörigt nu men ahh ni fattarn nog :D

PÖSS


 

Igga mej asså -.- men Fanny är söt :)

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 12:22

Det blev ett par mountain horse supream high ride, as sköna :D

har inte så mycke att skriva just nu så hörs :)


 

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 09:20

Idrotten börjar om 20 min så ska börja byta om nu hade ja tänkte x) Skriver mer om träningen sen..

det gick iaf as bra! :D


 

Av Belinda & Alice - 15 november 2012 15:24

Ska snart åka hem och ta in hästarna, fodra,spola ben,fixa och dona usual stuff typ ;) kl. 17.15 börjar markarbetsgruppen och jag tänkte vara med me Tallis i den idag! Sendan 18.15 är det hoppgruppen-ponny och där ska Rocky gå :) Känns bra, brukar bara vara med i hoppgruppen men idag måste jag få arbetat med båda hästarna med bommar och hinder känner jag, speciellt eftersom det är tävling ihelgen! 

Kommer åka lite tidigare oxå eftersom jag ska köpa ett par stövlar innan träningen oxå :)

hurryhurry

 

Tallis :)

Av Belinda & Alice - 15 november 2012 15:05

Fick en fråga vf jag är hemma idag, och det är så att jag glömde att berätta för er avv alla på Ale gymnasium (iaf 1:orna va ja vet) eftersom det är "prova på dag" för 9:orna på skolor i Ale. 

Sjukt nice :D


 

Av Belinda & Alice - 15 november 2012 11:58

Bra sätt att starta dagen på, med problem asså xD nää men jag har faktiskt ett ganska stort problem som jag har lite besluts ångest över.. Mina ridstövlar gick sönder förra torsdagen precis innan min hoppträning så det hela slutade med att jag fick rida träningen i ridskor... ARG! Jag HATAR att rida i ridskor och chaps, den som kom på den kombinationen tänkte nog inte helt klart när han/hon uppfann dem, och att vissa folk faktiskt väljer att rida i dem??? Det är inte snyggt eller stilrent någonstanns, det ser bara dumt ut! Dock finns det ETT par chaps som är snygga att se på men IRL när dom används (brb spykänslan kommer).. Så jag vet inte riktigt vilka stövlar jag ska välja?? :/ lite hjälp? :D


         

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards