Belinda Henriksson

Alla inlägg under maj 2013

Av Belinda & Alice - 7 maj 2013 17:08

Nu har du bråkat med fel person för sista gången din skata, imorgon står jag utanför ditt hus utrustad med 50 ägg som ska få pryda ditt hus, och dölja ditt fula ansikte, juste ANETTE SAMUELSSON. Det ska filmas och sedan vackert på pryda internet...
Om du är med i leken, får du leken tåla peace

...

Av Belinda & Alice - 7 maj 2013 11:51

Sur

Av Belinda & Alice - 1 maj 2013 17:59

Dagen rullar på som bara den verkligen! Tävlingen gick helt okej, Toppe var precis som vi trodde, snor het och oxstark men orkar inte utverdera rundorna något vidare men jag är kort o gott nöjd, LB+5- ute, krashade.. LA- la en volt pga han var snor het o stark så fick inte svängt, 4 fel +4tidsfel. Sitter på tåget nu påväg mot Gbg för att hämta min nya Macbook Air 11!!!! Omg så glaad? men först så ska ja möta upp BoBo, han hoppar på tåget i Nödinge så åker vi in tsm, sen hem till han så sover jag där? Han får fixa lite med datan eftersom han kan dedär lite mer än mig, (datafantast) dock är jag oxå bra när det kommer till tekniska saker men typ virusskydd och sånt kan jag inte.. Haha? jaja ha en fin kväll iaf så hörs vi!

Sjukstuga va de här ja ?

Av Belinda & Alice - 1 maj 2013 09:42

Nu åker vi från gården med destination, Nordhalland! Första tävlingen på ca 2 månader pga avstängning.. Ska bli riktigt kul, hoppar dagens avslutande LA klass med Toppe. Hoppar endast en LA eftersom jag behöver en nolla till innan MSV som jag ska hoppa ihelgen på elit omg 3. Ja och pappa badade Toppe igår och så har vi klippt honom nu på morgonen, från huvud till hov. Första gången jag klippte honom eftersom han var helklippt när han kom för ca 3 månader sen och eftersom jag har vart avstängd och han inte direkt har varit speciellt långhårig så har vi struntat i att klippa honom. Sen ett till bad och lite promenad mm.. Nu ska vi upp en sväng till Ale Ridsport för skoning av Toppe samt lite shopping! Tävlingen börjar inte förens 10.00 och det är två klasser innan min så vi har inte bråttom.
Uppdaterar löpande under dagen! ?

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards