Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2013 14:09

Godmorgon på er, sovit skönt?
Idag ser dagen ut som följer:
Ska tvätta,åka till Nödinge och träffa lite polare,handla,kanske åka till Hålanda,mys hemma. Hoppas ja hinner rida någon häst oxå me så som vädret ser ut så känns det inte särskilt troligt..
Funderar på att köpa tacos ikväll, bara för att de va så länge sen och även lite chips,dipp och gurka, va tror ni om de? Och cola ofc! Hoppas att de gör susen så att jag kan äta ordentligt efter ca 3 veckors istortsätt självsvältande..
Måste ringa Mimers Hus Gymnasiet nu så vi hörs :)

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2013 02:12

Godnatt fuckers<3

Av Belinda & Alice - 7 augusti 2013 21:18

O folk undrar vf jag istortsätt bara hänger med killar?' Hahaha alla brudar är helt väck i huvudet, helt efterblivna och avundsjuka. Såfort jag har en bra killpolare så börjar dom snacka skit till han om att jag säger vi håller på och shit, herregud asså väx upp!
Snälla nån asså vi lever väll inte på 50-talet? De är 2013, EN TJEJ OCH EN KILLE KAN VARA POLARE! Hur svårt ska det vara att fatta de?!

Här är lite bilder från en galet kul dag med Adam,Simon,Omar och Alex på Radisson hotell

Av Belinda & Alice - 3 augusti 2013 19:30

Gud va dom senaste 2,5-3 veckorna i mitt liv har varit cpiga.. Asså ja menar riktigt fucked up!
Snackade med Emmy om de när vi va på Radisson och sen med Pierre oxå. Många skratt har de varigt och hoppas att nästa sommar ska vara lika grym (förhoppningsvis inkluderar de Pierre oxå..) och lite fler tävlingar OFC!
Var ute hela gårdagen och körde leveranser med Sebbe och Simon, mutade Simon så fick köra hans moppe hahah ska lätt köpa den!! Menmen vi käkade nere på pizzerian hade väldigt trevligt, stötte på massa folk som ja inte sätt på år och dar känns de som..
Senare på kvällen kom Simon och hämtade mig hemma hos mig så åkte vi till älvängen och träffade Omar,Sebb och Crille :) Trevligttrevligt.
Hängde lite med dom innan ja träffade Linda lite snabbt, sen vidare till nödinge och efter de drog ja och Crille till Hålanda där ja träffade Pierre i typ 2 timmar... Crille va sen snäll och kom o hämtade mig igen efter massa strul med bussarna eftersom de inte funkade att sova där pga privata anledningar. Så hängde med han en stund innan vi drog hem till han i Nödinge igen och glodde film tills vi däckade hehehe :)

Händelserik kväll kan man säga ;)

Har iaf vart med Omar för en stund sen i Nödinge och åkte nyss från rese i Älvängen där ja fick sällskap av Emma och Veronica tills bussen kom! Är påväg till Hålanda nu för att träffa Pierre en stund och snacka lite som alltid<3 hehe ;) hörs senare

Gårdagens lunch

Av Belinda & Alice - 2 augusti 2013 15:57

Street/skate style

Snapback:Junkyard
Hoddie:HM
Jeans:Lindex
Skor:Svea
Blingarmband:Addicted2fashion
Nitarmband:Present av Mamma från Kicks

Av Belinda & Alice - 2 augusti 2013 15:47

För sista gången så INGEN misstar sig, jag behandlar dig som du behandlar mig, är du bitch bakom min rygg så lockar jag fram de ur dig utan att säga något, hetsar du mot mig är de klart som fan att jag försvarar mig och hetsar tbx, simple as that

Av Belinda & Alice - 2 augusti 2013 01:02

Fuck, jag vill INTE bli kär i någon, bara nej de går inte jag pallar inte för ja vet hur de slutar ändå och det är bara massa onödigt tjafs för inget. Sure man har någon att gosa med och hjälpa en igenom tuffa saker men vafan de är ju inte värt de om du frågar mig....

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards