Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Belinda & Alice - 18 augusti 2013 12:24

Känslan att vakna med en grymlåt spelandes som gör en så taggad, och man inser att det är sista dagen innan skolan börjar!
Är otroligt taggad inför de kommande skolåret, vilket jag är väldigt glad för då ja inte har vart de på väldigt länge.

Vaknade nyss så ska kräla mig upp och fixa mig innan jag ska röra mig mot bussen, ska ner till centrum och hämta ut paket och handla lite innan jag åker till Pierre så ska vi kolla lite filmer och nara chilla såhär sista dagen innan skolan drar igång. Vi båda går ju på mimers så de blir toppen bra! :)
Ska även snacka med Emma så vi tajmar allt samtidigt med tåg osv imon.

Bilder från igår

Av Belinda & Alice - 16 augusti 2013 14:08

Ska dra ner till centrum och möta Pierre nu så ska vi åka till Frölunda.
Dagens outfit: ;)

Av Belinda & Alice - 15 augusti 2013 19:40

Vart en turbulent dag idag kan man lugnt säga.. Orkar inte dra allt nu för dom har stoppat i mig nått morfin liknade grejs så är väldigt off. Iaf har tillbringat dagen i tele med soc, i en ambulans och på ett sjukhus, de säger väl de mesta om min dag?! Haha väntar på Pappa just nu i Nödinge, ska hämta resten av mina saker hos Rikku sen är de fuck you biaatch! ;)

Nått roligt att skriva då?
Mina nya Air Max har kommit! Rosa/vita fick de bli trotts att ja egentligen ville ha typ färgglada eller blå/vita men dom här duger :)
Ni ska se dom Pierre ska få i present!!!! Döör av snygga dom är han kommer bli så glad! :D
Får bli en tidig födelsedagspresent ;)

Ska va social med lite folk nu men svårt när ja har så ont efter alla sprutor och nålar som har vart i min kropp idag kan knappt böja min arm för de gör så ont där droppet var :/ aja glöm och gå vidare! :)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Belinda & Alice - 15 augusti 2013 03:08

Funderar starkt på att dygna inatt asså? Börjar ändå skoland på måndag och den senaste veckan har jag lagt mig vid 5-7 hela tiden! Ajaj måste vända tbx på dygnet nununu..
Annars då? Imon ska jag in till stan vid 13 tiden, ska bla. Till Frölunda och träffa en sen ska jag in en stund på Tessies tänkte ja och sen till Hålanda.

Innan dess ska jag hinna. Tvätta massor med kläder, rida samt fixa stallet, duscha, fixa mig inkl. torka håret, packa, äta lunch med Pappa.

Om ja dygnar så kommer troligen dagen se ut något såhär: går ut och börjar med stallet vid 05.00, rider vid 06.00 och är väl klar vid 09.30 tiden.
Går upp och börjar med tvätten, packar väskan, duschar, lägger in tvätten i torktumlaren, blåser håret, fixar med lite smink, klär på mig och packar resten av kläderna, åker upp till affären och restaurangen, äter, tar bussen och tåget in till stan, går till Tessies, möter Enzo, går till centralen, möter Edvin, snabbt stopp på Espresso House, tåget till Älvängen, handlar lite, lämna filmer och hyr nya, beställer pizza, åker till Pierre och är där vid 16-17 tiden? Däckar.

Nått sånt ;)

Av Belinda & Alice - 14 augusti 2013 18:13

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Belinda & Alice - 13 augusti 2013 21:12

Precis sett Wallander: Svikaren, riktigt bra film faktiskt! Ska fortsätta kvällen med filmen Flight :)

Ska tvinga Pierre att göra mat till mig, döööör

Av Belinda & Alice - 13 augusti 2013 16:14

Man måste få unna sig lite ibland såhär inför hösten..... ;)

Av Belinda & Alice - 13 augusti 2013 16:09

Den 24-25 oktober kommer jag befinna mig i vår huvudstad Stockholm! Redan 22 sitter jag och Emma på tåget mot S-holm, där vi ska bo tills 26 oktober!
Massor med shopping och mys på restauranger.
Anledningen till att vi ska åka är...
VI SKA TILL GLOBEN OCH SE LIL WAYNE OCH JAY-Z!!! Så jävla grymt kommer de bli.
Den 24 är de Lil Wayne, och 25 Jay-Z. Har vip pass för båda och bästa platserna i golden circle :)
Tagga!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards