Belinda Henriksson

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Belinda & Alice - 1 augusti 2012 21:25

Av Belinda & Alice - 1 augusti 2012 18:55

Edd Rocky runt 14 tiden så nu ska jag gå ner till stallet igen och rida resten ;)
Ska bara kolla lite till på gymnastik finalen för herrar!:)

Av Belinda & Alice - 1 augusti 2012 12:21

Mamma och William följer med tbx hem så jag åker i deras bil! Vi har nu fixat så jag får ett eget bankkort :D *happy* så nu ska vi hem.och fika osv, hare dudes ;)
Photoshot ;)

Av Belinda & Alice - 1 augusti 2012 11:28

Ska tävla på hemma klubben ihelgen, det är meeting me eftersom vi bor endast 10 min från lerk så åker vi fram och tillbaka ist för att ha uppstallning.
Det är Mulle som ska följa med,
och såhär ser hans "schema" ut!
Fredag: 120-130 regionalt.
Lördag: 130 (tror det är regionalt).
Söndag: inte bestämt men troligt vis 120!
Längtar jätte mycket eftersom det var förra året på samma tävling (laxhoppet som det heter) som jag och Mulle både kvalade 140 och var placerade som 3.a i samma klass endast några hundra delar från första placeringen, och detta trotts att jag inte sattsade allt för mycket! Samt att vi debuterade 140 (!!) mdd endast 2 nerslag och ett tidsfel (!!), sedan så red vi även en duell hoppning på Lördags kvällen som gick ut på att 2 st ryttare och hästar ofc ;) red samma bana brevid varandra samtidigt och den som var först imål med minst fel vann, jag och Mulle vann alla våra "heat" och fick rida final mot Elin Hällgrdn och Cono (som dagen därpå vann 150 hoppningen), jag och Mulle fick 2 nerslag i finalen men hade vi inte rivit näst sista hindret så hade vi vunnit då Elin och Conoc oxå hade 2 ner, och då hade pris checken på 15000 på Ale Ridsport vart vår! Men jag och Mulle blev bästa junior eftersom Elin som vi mötte i finalen är senior och lika så Josefin Hansen som vi mötte i semi osv!! Bästa meetinget så vi hoppas på lika grymma resultat iår!:D
Belinda Henriksson på Melison från hemma klubben Lilla Edets Ridklubb, Varsegod rida!

Av Belinda & Alice - 1 augusti 2012 11:27

Ska tävla på hemma klubben ihelgen, det är meeting me eftersom vi bor endast 10 min från lerk så åker vi fram och tillbaka ist för att ha uppstallning.
Det är Mulle som ska följa med,
och såhär ser hans "schema" ut!
Fredag: 120-130 regionalt.
Lördag: 130 (tror det är regionalt).
Söndag: inte bestämt men troligt vis 120!
Längtar jätte mycket eftersom det var förra året på samma tävling (laxhoppet som det heter) som jag och Mulle både kvalade 140 och var placerade som 3.a i samma klass endast några hundra delar från första placeringen, och detta trotts att jag inte sattsade allt för mycket! Samt att vi debuterade 140 (!!) mdd endast 2 nerslag och ett tidsfel (!!), sedan så red vi även en duell hoppning på Lördags kvällen som gick ut på att 2 st ryttare och hästar ofc ;) red samma bana brevid varandra samtidigt och den som var först imål med minst fel vann, jag och Mulle vann alla våra "heat" och fick rida final mot Elin Hällgrdn och Cono (som dagen därpå vann 150 hoppningen), jag och Mulle fick 2 nerslag i finalen men hade vi inte rivit näst sista hindret så hade vi vunnit då Elin och Conoc oxå hade 2 ner, och då hade pris checken på 15000 på Ale Ridsport vart vår! Men jag och Mulle blev bästa junior eftersom Elin som vi mötte i finalen är senior och lika så Josefin Hansen som vi mötte i semi osv!! Bästa meetinget så vi hoppas på lika grymma resultat iår!:D
Belinda Henriksson på Melison från hemma klubben Lilla Edets Ridklubb, Varsegod rida!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards