Belinda Henriksson

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2012 23:17

Guud vill bara skrivaskrivaskriva!
Här är lite go musik!:)

Hollywood Undead- Comin'In Hot
New Boyz-Backseat
DJ Fresh-Louder
Rita Ora-R.I.P
Owl City,Carly Rae Jepsen-Good Time
DJ Felli Fel-Finer Things
Flo Rida-Run
LMFAO-One Day

Lyssna, taggataggatagga!!!!!:D

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2012 22:26

Ska till Nuntorp ihelgen med Anastasia och Rocky! Den ursprunglia planen vart igentligen att Rocky skulle åkt nästa helg och hoppat i Norra Älvsborg (18 aug) men såklart så blev den tävlingen inställd så då ändrade jag till Ulricehamn ist men idag så ändrade jag så att det blir Nuntorp iat!
Det är två dagar med lokalt första dagen och regionalt andra.
Anastasia ska gå LD+5 och LC första dagen och en LB andra, anledningen till att hon ska gå en LD är att hon har inte tävlatpå ett bra tag och jag känner att det blir bäst så! Jag vet att hon kan hoppa men det är hennes humör som är problemet.. Men så bli det iaf!
Rocky ska gå LA-MSVB på söndagen, bara lite genrep inför meetinget i Fjärås! Gbg skulle ju igentligen haft det meetinget men nationellt och mitt mål var att debutera MSVA där om allt kändes bra men nejnej nu blir det ett nationellt meeting där dom har klasser på upp till MSVB och det är de Rocky ska gå!
Men så ser det ut iaf så hoppas på det bästa :)

Världens bästa Rocky nollade MSVB på Jennylund, finaste stjärnan :D<3<3<3<3

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2012 21:25

Fy min mobil laddare gick sönder för nån timma sedan :( så nu har jag laddaren som man kan ha i bilen hehe bonne som man är ;) har istortsätt bara kollat på hästar idag och ioch med det så har "bara" två hästar blivit ridna :/ inte okej! Slarvigt av mig men jag tror inte Mulle och Rocky böev speciellt arga på mig ;) Hoppade ju somsagt Anastasia på förmiddagen oh hon kändes riktigt fin måste jag säga! :D Sedan trimmade jag Bebis nu på kvällen efter att jag hade fixat lite i stallet. Idag så trimmade jag igenom sidorna väldigt mycket i ett försök att försöka få loss henne i vänstersidan, på slutet var hon faktiskt riktigt fin! Jobbade på i en lagom form och i ett bra tempo, dock så bråkade hon lite med min högerhand och blev lite bråkig i munnen men det var mest för mig att lätta av i handen så slappnade hon av någorlunda :)
jaja nu ska jag snart se på min idol Usain Bolt springa 100 m final, ser verkligen fram imot den finalen ska bli riktigt spännade! Kom precis upp från stallet lagom till semifinalerna och Bolt som sprang i den andra semifinalen lekte ju verkligen med dom ;) Kung är han!
Ha en fortsatt bra kväll :)

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2012 13:38

Anastasia gick prima förut! Riktigt fin, lite övertaggad bara ;) kollar på nationshoppningen just nu och om en stund så tänkte jag titta på SM finalerna :) så vi får se hur det går med min plan för dagen ;)

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2012 10:45

Godmorning alla!
Idag har hästarn fått mat i vanlig ordning och utsläppta. Idag har jag typ en chill dag, alla 4 hästarna ska ridas och stallet ska fixas men sen så är det inte så mycket mer :)
Så jag får se när jag rider dom första hästarna, ska iaf försöka vara klar.mdd Rocky,Mulle och Anastasia innan kl.17-18 nått sånt för jag vill rida Bebis när det är svalt och inte lika mycket flugor och skräp! Men ska försöka vara klar med alla hästarna runt 18.30-19 tiden :)
Pärlan<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards