Belinda Henriksson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

fix

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2012 20:20

Har äntligen packat klart alla grejer inför imon!:) ele rättare sagt allt utom foder som jag fixar imorgonbitti :)
Har även städat lite i stallet mm. Ska passa på att äta lite nu medans hästarna äter sen ska jag rida!
Är nöjd med dagens kalori intag idag iaf :D, en kexchoklad, halv special (åt typ inget av det mådde illa efter 6 tuggor, jag som älskar halv special haha xD synd :/ menmen ska käka lite nu oxå iförsäg menmen, det går bra nu :D
Puss

fix

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2012 20:08

Har äntligen packat klart alla grejer inför imon!:) ele rättare sagt allt utom foder som jag fixar imorgonbitti :)
Har även städat lite i stallet mm. Ska passa på att äta lite nu medans hästarna äter sen ska jag rida!
Är nöjd med dagens kalori intag idag iaf :D, en kexchoklad, halv special (åt typ inget av det mådde illa efter 6 tuggor, jag som älskar halv special haha xD synd :/ menmen ska käka lite nu oxå iförsäg menmen, det går bra nu :D
Puss

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2012 18:15

Jag och Pappa åkte iväg till en liten "sjö" där vi lät Pärlis simma oh springa lite ibland dom höga blommorna :)
Hon älskade det! Fast nu har vi ägnat ca 2 timmar till att få henne fri från allansmå runda tagg bollar haha xD söt<3
Annars då? Chillar på livet, ska strax ut och fixa klart istallet :)
Puss :D

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2012 14:20

Har shoppt lite på Ö&B nyss, blev väldigt nöjd med mina köp för dagen !:D
Vart ett koppel och halsband till Pärlan , med leopard detaljer.
6 mathinkar + låck (stav..
Babyolja :)
Och nu har vi hämtat ett kylskåp ;)
Måste ha mat snart asså, har inte ätit mer än en kexchoklad (som jag tuggade i mig nyss) på ca 24 timmar :(
C ya

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2012 11:48

Var ju klar ca 07:20 med Bebis så när jag hade släppt ut henne igen så gick jag upp o h sov på soffan enstund :D och nu är jag påväg till gbg ;) why? I don't say ;))
Pusspuss

Av Belinda & Alice - 10 augusti 2012 05:47

Har vart uppe hela natten och checkat tv ;) jävligt nice haha! Men lite rastlös blir man hehe.. Ska nog gå ut till hästarna och rida om en stund så att jag sen kan sova vid ca 13-17 :D sen så ska jag packa mm inför helgens tävlingar! Längtar :)
Men jaja pusspusspuss mina söta små läsare :)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards