Belinda Henriksson

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Belinda & Alice - 7 augusti 2012 22:24

Guud! Nu är alla pollarna äntligen motionerade och klara :) känns bra och alla vart såå fina<3 Mulle och Rocky fick klättra en tur och Anastasia trimmades medans Bebis fick en skritt tur :)
Bild mappen laggar fortfarande men jag pallar verkligen inte fixa med det nu måste äta!;) tror inte jag har ätit på ca 10 timmar ?
Godnatt ;)

Av Belinda & Alice - 7 augusti 2012 16:36

Känns som att mina dagar är ape tråkiga just nu, dock så rullar hästfronten och de sociala på bra men ja menar detta med OS! Det känns som att det ända jag gjör på dagarna är kollar på OS, men man får väll tänka på att OS bara är vart 4 år istortsätt ;) men ska rida pollisarna snart iaf ska bara chilla på livet lite idag tänkte jag :)

Bebis ska skrittas och trava lite :)
Rocky ska trimmas :)
Anastasia ska trimmas med graman :)
Mulle ska klättras :)
Så ganska lugn dag alltså :)
Imorgon ska alla ridas på förmiddagen så det blir väldigt tidigt för mig,
Bebis ska gå lite dressyr :)
Rocky ska ridas ut :)
Anastasia ska ridas ut :)
Mulle ska skrittas :)
Ska börja rida vid ca 7 (?) och siktar på att vara klar vid ca 10 (?) :)
Anledningen till att jag ska rida så tidigt är att jag ska på lisse med bästa Fanny :D och på kvällen så har jag en "överraskning" till henne ;)
Så räkna med massa skoj och kul imon!:D

Av Belinda & Alice - 7 augusti 2012 12:24

Hejsan allihopa! Dagen har som vanligt inlätts av att hästarna fick mat mem det var verkligen inte roligt att vakna till spöregn!
Jaja nu är dom utsläppta sen en tid tbx så det är skönt, men nu tittar solen fram igen *happyface* ;) Dagdn ser iaf ut som följer:
Rida hästarna
Mamma och lillebror William kommer
Fixa stallet
Övrigt?
Det är de som ska göras idag iaf, så ha det bra vi hörs under dagen you know ;)puuuuuss<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards