Belinda Henriksson

Alla inlägg under februari 2013

Av Belinda & Alice - 15 februari 2013 12:38

Är påväg till Älvängen C nu med Fanny för lite fika innan vi fortsätter till Ale Ridsport för
att hämta jackorna som vi ska ha i Eliten! :)
Hörs sen :)

Av Belinda & Alice - 15 februari 2013 02:08

Musiken dunkar,drar på en film med vetskapen om att jag har ett gäng med underbara hästar nere i stallet som alla är pigga,glada och välmående samt att min familj och mina vänner är friskt,glada och sunda. Ordet stavas *Happiness*

Av Belinda & Alice - 15 februari 2013 01:58

Jag har väldigt svårt att förstå innebörden av denna dagen? Är der bara ett sätt för alla par att höja sig över alla singlar och typ som
en käftsmäll bara HAHA titta forever alone..?
Okej kanske inte men ändå! Jaja de kan ju diskuteras men jag tänkte prata lite om en sak som är viktig för mig! Nämligen: Friheten med att vara singel!

Friheten med att vara singel (för mig personligen) innebär inga oroligheter,inga stora förbindelser,inga måsten, utan FRIHET!
Jag står för mitt val att vara och förbli singel ett BRA TAG innan jag ger mig in i någon sorts förhållande som innebär engagemang och förbindelser. Jag kände för gta månader
sen att jag verkligen ville ha en kille men stort man fick en så var känslan typ men FML ingen fritid, ingen frihet, INGENTING! Och när detta hade hänt med ca 3 olika killar så bestämde jag mig att vara och förbli singel. Bara leva livet och bokstavligt talat skita i att bry sig om va någon kille tycker om en. Allt är så mycket lättare när man inte "söker efter nån" om ni förstår, utan ist har jag kunnat fokusera på de som jag faktiskt vill och skaffat mycket fler killkompisar :D (fast har alltid haft Mycket mer killkompisar än tjejer) mycket lättare att vara kompis med killar, och mycket lättare att snacka med! Iaf missförstå mig inte när jag säger att jag har bestämt mig för att vara singel, såklart om det dyker upp en kille som jag blir dökär i så klart man satsar då men det är inte direkt något "sökande" typ: åå han är såååå sööt och verkar så snäll.. :P
Utan jag fokuserar främst på att vara kompis med killarna jag träffar ;)
Med detta skrivet så vill jag skriva ett extra Tack<3 till alla mina vänner för att ni är så underbara och roliga människor! :D Älskar er alla!<3

Av Belinda & Alice - 15 februari 2013 01:38

Internetet på mobilen har krånglat hela dagen så det blev ingen vidare uppdatering tyvärr :/ Aja sånt händer men iaf..
Träningen för Annika gick jättebra tycker jag iaf i början, sen gick tåget så att säga.. Haha
sötaste Toppe<3 skriver lite mer utförligt om
övningarna osv imon! :)
Fanny följde btw med mig hem efter träningen så vi har bara softar och tagit de lungt typ :)
Hon sover nu men jag är inte så trött än så ja avvaktar lite och får helt enkelt se vad jag ska hitta på, om ja ska kolla film eller nått sånt kanske? :) huum aa fårse..

Av Belinda & Alice - 14 februari 2013 11:51

Ja idag är det en ganska lugn dag ändå, bara en häst att rida och det är Toppe som ska hopptränas ikväll på Ale Ridsport. Träningen börjar som vanligt 18.15 så vi åker nog vid 17.40-17.50
Utöver de så ska jag försöka få fixat det mesta i stallet så det inte blir så mycket att göra när ja kommer hem.

Ska se om Pappa kanske kan filma lite från träningen oxå?

Annars då? Väntar på att Pappa ska komma och hämta mig så vi kan åka till kiosken :)
Ska va där till ca 16 va jag har planerat eller typ 15 :)

Uppdaterar under dagen med lite bilder osv :)

Btw glad alla hjärtans dag :D

Av Belinda & Alice - 14 februari 2013 00:23

Av Belinda & Alice - 13 februari 2013 22:49

Nu är allting (äntligen) klart och jag ska bara mysa på mitt rum och kolla någon film har ja tänkt iaf :) Toppe va jättefin idag, trimmade igenom honom ordentligt och verkligen jobbade igenom hela honom så han var helt lösgjord och fin. Han är så söt min lilla älskling för varje gång som man ska byta galopp eller liknande så bockar han eller sparkar bakut haha, det är så härligt med en sån häst som Toppe som verkligen älskar livet och att arbeta, och att han visar det oxå! :) Finaste pojken<3

Skulle ju ha gjort presentationer av hästarna idag men jag kompå att jag behöver ta lite nyare bilder på dom oxå så jag gör det helt enkelt när jag har fotat dom! :) Dock måste jag klippa några av dom snarast då dom ser ut som små ullbollar xD Tur att två redan är klippta..
Men nog pratat för idag nu ska jag se film, imorgon kommer ni få se några av jordens fina underverk men mer än så säger jag inte om den saken.. ;)

Av Belinda & Alice - 13 februari 2013 18:16

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards