Belinda Henriksson

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2013 19:08

De har blivit dax för mig att berätta för er något som glädjer mig oerhört!
Det är så att under dom 2 kommande veckorna så kommer jag få hem 2 superfin D-ponny hingstar, 4 resp 5 år gamla. Båda ska vara hos mig för utbildning,träning och tävling! Dom är båda under inhoppning och otävlade så dom är väldigt gröna och orutinerade.
Här kommer lite kort info om dom båda..

Bild 1: Mogli, 4 år e:Brolötens Grafit
Bild 2: Nemo, 5 år e:Preference

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2013 18:58

Sitter äntligen på tåget mot Älvängen med Frankie,Ali och Ildar!
Köpte bullar och varmchoklad med Frankie förut på Espresso house som ja ska ta med till Pierre, måste ju fira att de va kanelbullensdag igår! ;)
Blir nog chilla med Pierre ikväll så hämtar Pappa mig tidigt imorgon..
Ska ju åka mot Växjö!!

Av Belinda & Alice - 5 oktober 2013 16:13

Sitter på tåget med Johanna o är påväg till stan, Frankie hoppar på i Surte så de är chill! Ska sen tbx till Pierre o Chilla där enstund tills Pappa hämtar mig så ska ja fixa ordning allt inför imorgon!:)
Xoxo

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards