Belinda Henriksson

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Belinda & Alice - 22 oktober 2013 16:34

Har vart en stund i Älvängen och väntat på Vera, Dick blev hon så försenad så var tvungen att åka..
Ska möta henne i stan ist!:)
Chillade en stund med Dennis innan vi mötte Linda. Sjukt längesen ja träffade henne<3
Sen kom även Pierre,Absi,Tobbe och Mange!
Efter en stund gick ja,Linda och Tobbe till tåget och ja ska nu vänta på att Frankie blir klar med sitt möte innan ja och han åker o träffar Kim:)
Sen tbx till Älvängen för o möta Pierre.

Av Belinda & Alice - 22 oktober 2013 10:44

Har verkligen vänta på dygnet nu och märket att de sliter på mig...
Har iaf bestämmer mig att komma iväg till skolan imon!
Ska även kolla när ja ska till polisen osv..

Idag ska jag träffa Kim en lite stund innan ja möter Pierre, funderar även på att åka in och möta en person på fika, eftersom vi ska diskutera ett jobb erbjudande han ville presentera för mig.. Spännande!!

Av Belinda & Alice - 22 oktober 2013 00:35

Har läst ut min bok nu så de är skönt, internatet har cpat hela kvällen därav uppdateringen...
Var ju i stan förut och träffade Kim, innan ja åkte till Bohus o väntade på Pierre och Frankie, träffade Fidde medans ja väntade oxå :)
När sen Pierre och Frankie kom så tog Frankie tåget hem och ja o Pierre åkte till Älvängen där ja fixade sjuts till honom!
Träffade sen Emma och Danne medans ja väntade på Rawa,David och Siri. När ja hade mött dom så gick ja,Emma och Danne till Ica inna. Vi tog bussen hem. Btw så har Gizmo vart med hela dan, alla har blivit helt kära i honom haha som vanligt ;)
Lite söta bildr från kvällen!

Pierre o Gizmo på alla bilderna förutom den sista då de ee Danne o Gizmo ;)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards