Belinda Henriksson

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Belinda & Alice - 26 oktober 2013 20:52

Fuck att ja sätter min fot i lilla edet igen efter idag :p jävla bönder hela högen!
Är på tåget mot stan med Vera nu, vi ska möta Danne och Ek o även dra ner på Hemköp en snabbis.
Fårse va vi hittar på senare:)

Av Belinda & Alice - 26 oktober 2013 16:46

Märks att ja har tråkigt va..?;) xD

I wanna take you away, i just can't refuse it

Av Belinda & Alice - 26 oktober 2013 15:17

Nu har ja och Frankie sagt hejdå till Pierre, kommer sakna knasbollen något enormt men han kommer ju hem på tisdag igen så de blir ju skönt!:)
Hoppas att han verkligen njuter av tiden med sin familj nu!
Själv har ja sagt hejdå till Frankie oxå som skulle till Dommie (hans tjej) så ja sitter på tåget mot Älvängen nu och ska väl möta Vera innan vi ska hem och fixa oss innan vi ska till Göta på krök!:)
Blir skönt att får tankarna bort från att inte få träffa Pierre förens tisdag:)

Här är en låt som Pierre visade mig på tåget till stan, Cypress Hill, har alltid gillat dom dock aldrig hört låten konstigt nog <3
Möte btw Mange och Nicke på tåget oxå så ist för att behöva köpa en tågbiljett så va Mange snäll och stämplade för mig oxå eftersom han har fritidskort!

Av Belinda & Alice - 26 oktober 2013 13:50

Sitter på bussen från Pierre nu och är strax framme i Älvängen. Vi ska åka till stan och möta Frankie så ska vi säga hejdå innan ja o Frankie hittar på nått tror ja :)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards