Belinda Henriksson

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Belinda & Alice - 23 oktober 2013 23:05

Ska ta tåget till stan med Vera strax o käka innan vi drar hem, skönt avslut på dagen!:)

Min o Dennis lunch förut!

Av Belinda & Alice - 23 oktober 2013 20:14

Morgandagen ser ut som följer..
Ska va i Nödinge halv 11 o träffa Denise, sen hem o rida innan ja ska fixa mig och åka till stan för ett möte på Kungsportsplatsen ang.signing mm ;) i will keep you updated on that!
Sen ska ja möta upp Vera och Tobbe i stan och antagligen Nicke o Mange oxå så ska vi kolla vidare i affärer!
Sen avsluta kvällen med att träffa Pierre antagligen :)

Nostalgi från igår!!

Av Belinda & Alice - 23 oktober 2013 20:09

Va med Dennis hela förmiddagen, vi käkade på restaurangen och sen åkte vi till Lilla Edet o fixade lite innan vi tog bussen tbx till Ale. Ja hade möte med polisen och Pappa.. Sen gick ja hem och fixade mig innan ja,Vera och emma kickade in till stan. Har kollat på en Hollies jacka<3
Åkte sen till Tuve och träffade Fidde o nu sitter vi på tåget till Älvängen för o möta Nicke o Tobbe :)!

Av Belinda & Alice - 23 oktober 2013 10:34

Fyfan vilken morgon ja har haft asså!
Har iaf mött Pierre o Frankie nu en snabbis, till sist! Så dom är påväg till skolan nu och ja ska hem, käka lunch sen vänta på att mitt möte med poliserna ska börja xD
Haha skriver mer sen, en go dag och resterande vecka väntar iaf!:)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards