Belinda Henriksson

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2013 23:44

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2013 21:44

Har haft en väldigt rolig och bra kväll med Pierre,Frankie och Dominica!
Dommie är Frankies tjej för er som inte visste :)! Vi skrattade mycke och pratade om allt och inget, love it! Rawa och David kom även förbi lite snabbt innan dom drog vidare. Fankie och jag fick lite skoj damp på varandra så Dommie fick hålla fast honom medans ja slog honom haha;) Skrattade så mycke över alla galna saker vi gjorde mot varandra så en liten tjejkompis trodde ja va bäng haha xD

Imorgon är de skola som vanligt, senare ska ja in till stan o shoppa lite innan ja drar hem o rider.

Ska kolla lite på ännu en vinter jacka oxå nu tänkte ja... Är väldigt sugen på en Hollies jacka, har vart de riktigt länge men har lixom aldrig blivit av...

Inte länge kvar heller tills ja ska fixa mitt hår hos bästa Denise!:D så glad!

Och till helgen väntar trevligheter rmed Pierre och hans låtsasbröllop Simon i stan, kanske ska dra med Pierre på bio på fredag oxå? Fårse hur de blir med den saken :)

Bild på Simon från tidigare idag
Och lilla jag!

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2013 16:38

Är på tåget påväg mot Älvängen nu.. Har vart med Pierre o Frankie i Krokslätts torg och träffat en polare till mig:)
Ska ner o chilla lite i Älvängen medans ja väntar på Pierre som skulle till Tynnered snabbt, sen ska la vi hitta på något!
Senare ska ja hem o fixa hästarna innan de blir dax o sova lite....

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2013 09:49

Kofta: Tessies
Linne: Missme.se
Jeans: Dr Denim
Skor: UGG's Australia
Jacka: Barbour
Halsduk: Tessies
Väska: Vezzano

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2013 00:30

Va nere en stund i Älvängen förut o träffade lite polare, har varit en riktigt bra Söndag tycker jag. Har vilat ut mig och hunnit med mycket, städat huset, fixat stallet o hästarna, gosar med hundarna, gjort mat, träffade polare i ca 2 timmar osv. Kom hem 21.40 typ o då hade pappa hämtat massa godis och dricka från affären så ja lever happy life nu haha!:D
Godnatt:*

Lilla Snöboll som ja börjat kalla Gizmo haha ;)<3

Av Belinda & Alice - 7 oktober 2013 00:22

Känns som att min städning inte hjälpte speciellt mycke när alla ny tvättade kläder kom xD

Blääiga Camel Activate, dumma Ildar som köpte fel, skulle vart Camel Blå!!:D

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards