Belinda Henriksson

Alla inlägg under juli 2011

Av Belinda & Alice - 7 juli 2011 23:28

SHARRÅ! Nu är allt klart och alla hästarna är ridna!

Rocky trimmade jag igenom ordentligt i galoppen han var så fin<3

Stasia red jag ut en lång sväng på hon var galen!

Calle hoppade lite bana med honom på typ 70-90 och han var så duktig<3

Mulle!!! Tränade honom för Pappa och det gick super bra<3<3<3 Nu har jag ett nytt höjd rekord 155! Bästa mulle var så fin<3 Pappa och jag tränade på att jag skulle bibehålla samma bra tempo mot hindrena istället för att axa som attan^^

Jag är jätte nöjd med alla idag<3


Puss Belinda Henriksson 


(hoppas att jag kan sova inatt!)

Av Belinda & Alice - 7 juli 2011 19:11

Chacha bloggen ! Ja andradagen i Falsterbo idag :D Har bara köpt sporrskydd men har ju 2 dagar kvar :D Så kommer bli mer :D Jo föresten 2 par skor med :D !!!


Puss Fanny :D  

Av Belinda & Alice - 7 juli 2011 14:17

Dessa är reglerna för våran JULI TÄVLING!!!


1: Ni ska länka detta inlägget på eran: blogg,bdb,facebook,hemsida osv...

2: Kommentera detta inlägget, kommentaren ska innehålla, ert namn och mailadress samt länka till platsen där ni länkat detta inlägget.

3: Ställ en fråga till oss i frågerutan. Inget måste men ett plus!

4: Följ oss via Bloglovin

5: Inget måste men... 5 postade kommentarer här på bloggen ger en extra lott i dragningen om priserna, dvs 10 kommentarer ger 2 lotter, 15 ger 3 osv. Lite kommenterande kommer alltså att öka era vinst chanser avsevärt.

6: Sen är det ju ett stort plus om ni gillar våran blogg här också, inget måste men ett stort plus!

 Vinaren/Vinnarna får också en länk som kommer sitta här på våran blogg hela tiden.


OBS!!!!! Det är inte bara ett pannband utan flera!!!!

Frågor ställer ni i frågerutan!

Tävlingen avslutas 30 Juli och lottningen sker 31Juli!

Vinnaren/Vinnarna presenteras här på bloggen kvällen 31 Juli!


Kom igen nurå!!!


Puss Belinda Henriksson och Fanny Teibl  


    ********* BLINGADE RIDBYXOR

Av Belinda & Alice - 7 juli 2011 13:38

CHARÅ bloggen ;)) Håller på och fixar med en ny tävling där ett fint pris kommer ges till vinnaren!

Inom kort kommer mera information om denna tävling!

Så setill att håll utkik!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 7 juli 2011 11:19

CHA! Har precis vaknat från en tupp ur och det var SÅÅÅ SKÖÖNNTTT!!! Asså alla borde ta en lur ibland^^

aja ska käka lunch nu lasange!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 7 juli 2011 09:56

Ridit Rocky och Stasia nu<3 Båda var super duktiga<3<3<3

Solen ligger på så jag chillar lite och så rider jag Calle och Mulle senare ikväll ;)


Puss Belinda Henriksson 


     

Av Belinda & Alice - 7 juli 2011 06:48

Fortfarande ingen sömn så jag går ut och börjar rida nu! :)


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 7 juli 2011 03:51

FAAN! Jag kan inte sova!!!!!!!!! Och det blir ju inte bättre av att det är ljust ute nu! Aja jag har iaf lagt upp schemat för dagen och såhär kommer det se ut!


7.00 Gå upp och äta frukost

8.00 Ut och fodra

8.30 börja rida

sen blir det att rida alla hästarna!

ca 14.30 lunch

15-16 fixa klart stallet

16.00 ut på en jogging tur

16.45 dusha

17.00 Chilla<3

oxå blire uppdatera bloggis^^


Puss Belinda Henriksson           


Asså LOVE på mina hästar ni är BÄST<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards