Belinda Henriksson

Alla inlägg under juli 2011

Av Belinda & Alice - 11 juli 2011 23:40

Ah ni ska få svar på varför Fanny är här! Hon ringde mej och fråga om hon inte kunde komma och hon kom! Hon ska bo här i en vecka för hennes familj ska till Grebbestad och hon behövde rida sina hästar så Stellan och Hippie är här i stallet. Imon ska vi rida alla 6 hästarna här hemma först och sen ska vi ta bussen hem till Fanny och rida Muffe, Queen och Meija xDD hahahahaa fan va död man kommer va sen men om vi hinner så ska vi ta bussen till sjövallen och bada^^

Ahh nu vet ni ;) Men Fanny ska också följa med mej i helgen när jag ska tävla! Blir nog roligt massa roliga människor bl.a Nicholai, Nellie osv!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 11 juli 2011 23:24

Nu ska jag då förklara varför jag inte bloggat idag. Jag var uppe hela natten och klockan 5 åt jag frukost och 5 över 6 gick jag ut och red Rocky och Stasibåda var super duktiga<3 Men sen när jag kom in så la jag mej i soffan för att checka tv och sen sommna ja xD Jag sov tills Pappa kom hem från jobbet! Jag kom in 8 och Pappa kom hen 5!!! hahahahahaa<3 Men jag gick upptill kiosken och köpte en cola och japp<3 och sen red jag Nallis<3 Min finaste! Dröm på 4-ben = Carneval Night Det bev ett gammalt hederligt dressyr pass ;) Men Fanny kom sen och vi red Mulle<3 Finaste<3

Nu undrar ni nog varför Fanny kom men det ska ni snart få svar på!


Puss Belinda Henriksson 


   

Av Belinda & Alice - 10 juli 2011 22:01

Så sjukt trööööööt så ska sova nu och gå upp suuppeerr tiiiiiiiidigt imon ;)

hejja mej!!

Har även pratat med Fanny och hon har kommit hem ^^ jippi<3 så ska väll åka till henne någon dag iveckan ;)) how knows? Men jag har bestämmt att hon ska följa med mej och Mulle till Glomen i helgen!!!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 10 juli 2011 21:59

Hej hemma nu ! Har ridit Muffe och Mamma Stellan !  Tråkigt inlägg ja vet :D


Puss Fanny !

Av Belinda & Alice - 10 juli 2011 16:11

Ah chillat hela dagen ska glo på falsterbo GP om 2 timmar typ sen ska jag rida två hästar! Ee så jäkla varmt ute nu blläää för varmt ;)) Drogar spotify hela dagarna typ och längtar på att lilla Fanny puff ska komma hem :(<3 Men aa uppdatering kommer det mera av ikväll lovar!
PS: Heja på MALIN TROLLNÄS OCH TIGER WOODS som gör sin debut på 160 internationellt!!! Min gamla tränare ;))


Puss Belinda Henriksson 


           

Av Belinda & Alice - 9 juli 2011 22:06

Hej bloggishen<3 Har verkligen ingen tid att blogga idag måste dra nu men lovar att det blir bättre imon<3


Puss Belinda Henriksson 


   Min finaste CARNEVAL NIGHT<3

Av Belinda & Alice - 9 juli 2011 18:59

Hej nu är det sista dagen idag :( Imorgon bitti åker vi hem :( Vill stanna men längtar efter min BÄSTA kompis BELINDA !!! Det jag har köpt !

1. Rosa skor

2. Blå Skor

3. Sporr skydd

4. Bucas regntäcke till Muffe ! (orange)

5. Klister linda

6. Sporrar långa

7. Anna Scarpati schabrak

8. Anna Scarpati Luva

9. Swarovski pannband till Stellan ! (massa olika färger)


Puss Fanny !!!!  

Av Belinda & Alice - 8 juli 2011 14:02

Idag började dagen inte som jag tänkte mig ;) Det ringde på dörren 8.00 TIDIGT x tusen... Men iaf Pappa öppnade dörren och där stod en tjej och baa ah det är en häst som har rymmt där borta. Pappa väckte mig och han och tjejen sprang bort mot hagen jag segade lite för jag hade grymt ont i mitt ben (ingen aning varför xD Aja när jag kom bort så hade dom fångat hästen och gissa vem det va.. jo Anastasia hahahahhahaa buse häst<3 Men vi släppte in henne i hagen igen och jag tog Calle och red runt ett varv för att leta om det var något som hade gått sönder eller så? Men det var det inte så Pappa och jag bestämde för det var nog dags att koppla in strömmen för hagen är ju såpas ny så det är inte gjorts ännu. :P Men när vi väl kopplat in den så var ju jag smart och kom åt tråden för jag var i hagen så världens stöt i hela kroppen!!! Jag gick tillbaka till huset och gicku upp och la mig igen ;)) Så sov jag till typ 12.00 aja nu har jag tagit in all ny tvättad tvätt och la in det i sadelkammaren. Jag har typ kramp i händerna nu för jag har lindat upp 20 lindor^^ ;D

Jag har även blandat foder och fixat stalle så det är bara att rida kvar nu, men först så ska jag äta frukost! Love ya all<3


Puss Belinda Henriksson  

                                               Legends Anastasia<3

 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards