Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Belinda & Alice - 15 augusti 2012 17:14

det finns ingen täckning här uppe! så jag uppdaterar runt 6 tiden när jag går hem för att rida :)

(ha lite tålamod nu´, projektet är nytt och vi behöver lite tid att komma in i det om ni förstår)

Av Belinda & Alice - 15 augusti 2012 08:36

Det är så spännande!!
Och ni får snart veta vad det är..;)
Brb with that!
Yes, men måste m**** ****** nu
pusspuss <3

Av Belinda & Alice - 14 augusti 2012 21:14

faaan va min mobil drar batteri :( den har vart död istortsätt hela dan (därav) bloggningen :) men jag har jobbat hela dagen "TYP" haha nej men måste sova är dötrött ;) imorgon har jag en överrasking till er hehe... och´säger även farväl till een älskad :´( ingen lust att blogga mer ikväll och ja tror inte det är många som läser nu på kvällen heller ;)


Av Belinda & Alice - 14 augusti 2012 10:07

Godmorgon :) Idag var jag riktigt trött när Pappa ringde och väckte mig haha typ drog mig upp ur sängen! Jaja vi är iaf påväg till partihallarna i gbg nu, (som jag btw inte hade en aning om vad det var förnågontig förens för typ 2 dagar sen) så åker den snabba brumbrumbilen nu haha ;)
Idag ska alla hästarna ridas, har dock inte bestämt vad vi ska göra men jag kommer nog på nått :D
Senare idag så kommer Mamma ,William och Kim hit så ska vi äta tårta och fira William lite eftersom han fyllde år i Söndags :)
Ha en bra och aktiv dag puss

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards