Belinda Henriksson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Belinda & Alice - 16 oktober 2013 18:40

Mötte Pierre,Frankie och Kigge förut vid tåget, vi doftade lite innan Pierre o jag tog en promenad innan bussen till han gick. Har vart hemma hos han en stund nu o bara chillat så sa nyss hejdå till honom och är nu påväg till Älvängen för o möta Vera och Tobbe!:D Ska chilla med dom enstund innan ja antagligen ska hem :)

Sötaste Tobbe och Gizmo!

Av Belinda & Alice - 16 oktober 2013 11:58

Tror ja fick nån sorts mentalt psykbryt igår, svarade inte på några samtal,sms,fb meddelande inget!
Behövde bryta ihop så tror ja... Ska ta tag i skolan, tävlingarna, allt. Satte ner foten ordentligt igår och är verkligen glad att ja gjorde de, har mina underbara vänner som backar mig och har helt underbara hästar att satsa på! Ska sätta mig o planera lite tävlingar nu och verkligen ta tag i de. Är sjukt sugen på att ta på tävlingskläderna, knoppa hästarna, gå in på framhoppningen o bara rulla in på banan sen:D
Tagga!!

Av Belinda & Alice - 16 oktober 2013 11:20

Vaknade nyss, har så sjukt ont i hela kroppen så de är helt sjukt :o
Ska snart gå upp och fixa lite i stallet innan ja ska fixa mig o dra till Älvängen o träffa Rawa en stund innan ja åker till stan snabbt o sen till Pierre :)

Av Belinda & Alice - 16 oktober 2013 00:46

Kofta:Tessies
Linne: Missme.se
Jacka: Jofama by Kenza 9
Skor: Höga J.Bulls
Jeans: Dr Denim
Halsduk: Pierres<3
Väska: Vezzano

Av Belinda & Alice - 16 oktober 2013 00:44

Haft sjukt kul med bästa gänget i stan, en polis kom o började jiddra med Odin o massa shit haha xD chillade med Tobbe,Odin,Vera,Mange o Ildar i Älvängen tills bussen kom. Sa hejdå till goaste Tobbe o har precis ätit lite kvällsmat! Ska sova alldeles strax så ja är pigg till imon, klockan ringer 6.00 o då taggar ja en skoldag sen stan,hästarna o sen hämta foder med pappa :)
Lml OIAM mothafuckers

Dagens på mig och lilla Odin ;)

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2013 23:57

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2013 20:54

Är ute på äventyr igen med Ek,Vera,Fossy,Ildar,Dennis,Odin och Tobbe! Vi är påväg till Majorna för o hitta på något:)
Har vart med Pierre i Bohus o chillat, blev lite strul med de löste sig så drog till Älvängen o chillade där en stund innan ja fixade sjuts åt honom så John kom o hämtade honom.
Vart en ganska hetsig i psykiskt jobbig dag idag med de är tur att ja har mina underbara vänner, Rawa,David,Tobbe,Frankie,Pierre för o nämna några<3 ni är bäst!

1.Frankie
2.Tobbe
3.Jag
4.Rawa
5.Pierre
6.<3

Av Belinda & Alice - 15 oktober 2013 17:19

Ska möta Pierre och Frankie på centralen nu, är dör om typ 5 min, ska åka o träffa Kim snabbt innan ja åker tbx till Älvängen o chillar med Rawa en stund:)

Bild från igår, nyvaken? >.<

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards