Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2013

Av Belinda & Alice - 8 november 2013 02:18

Ska strax gå ner mot Vera och vänta på Agge så ska vi åka en runda med han!:)
Älskar dessa sena kvälls stunder med Veris<3

Av Belinda & Alice - 8 november 2013 00:24

Av Belinda & Alice - 7 november 2013 23:30

Ska sätta mig o svara på lite frågor som ni har ställt när ja kommer hem.. Ska även göra 5 svar där ja utvecklar hur ja tänker o ser på saker och ting!:)

Gbg

Av Belinda & Alice - 7 november 2013 19:26

Är påväg till stan med Vera nu, vi ska käka nått och sen hitta på nått!
Har bara legat i sängen hela dan typ eftersom Pierre inte mådde så bra efter jobbet så bestämde mig för att ta bussen till Älvängen och träffa Vera:)
Mötte Mange på bussen oxå sen Absi,Tobbe och Stoffe i Älvängen.
Imon ska jag till skolan,sen Älvängen och möte Pierre och så drar vi till stan med Vera och kollar runt lite.
Sen ska jag och Pierre antagligen på bio och sen hem till han:)

Arkivbild

Av Belinda & Alice - 7 november 2013 17:06

Vaknade för typ en timma sen..
Har börjat fixa mig nu och ska snart byta om innan jag åker o möter Pierre!
Vi ska hitta på något kul i stan tror ja :)
Har lite bråttom nu så skriver mer sen

Söt bild på Gizmo igår!

Av Belinda & Alice - 7 november 2013 04:44

Min dyngsrytm har verkligen fuckat ur totalt! Skojjar verkligen inte asså helt skick:o
Ska försöka sova några timmar nu snart iaf så att ja orkar upp sen för ska till stan o kolla på skor, sjukt taggad! Sen ska jag till Pierre vid 17 tiden och vara med han hela kvällen tror ja.<3
Mys :)
Älskar verkligen den tiden när ja är med Pierre då ja får lägga mig brevid honom i hans säng, kolla på en film och stänga ute resten av världen!

Av Belinda & Alice - 7 november 2013 00:01

Kom nyss hem efter att ha chillat med Vera,Tobbe och Alex en stund, ska ha lite Kvällsmys med mig själv och hundarna ofc;)
Ska lägga ansiktsmask,käka och kolla Vampire Diaries!
Myys

Lite senare kommer ett litet tanke inlägg som jag ska fila lite på nu en stund och ska även berätta om morgondagen!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards