Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2013

Av Belinda & Alice - 11 november 2013 02:15

Vet att många vill ha mer hästrelaterade inlägg och att ni är väldigt intresserade hur de går med dom, har lämnat den delen ute eftersom ja anser mina djur som mina små bebisar och vill inte ha massa onödiga skitkommentarer om hur ja misshandlar dom,aldrig rider dom,badar dom in isvatten, slår dom, rider dom fler o blablablabla haha!
Bryr mig inte personligen men mina djur är mina bästisar och tycker inte dom förtjänar något sånt, men här kommer iaf en liten uppadatering kring dom!:)

Top Gun Douglas, hingst imp.Belgien född.99 E:Top Douglas
Msv hopp
Just nu:Tränas mot utomhus SM-14

Rocky 978, valack imp.Tyskland
Född.00 e:Okänd
Msv hopp
Just nu: Utlånad till Annika Teibl fram tills vinterns slut

Melison, valack
Född.96 e:Zeppelin-Nostradamus(SF)
Svår hopp
Just nu: Tränas, skall på utlåning fram tills våren innan köp går igenom

Låddenhöj's Nurit SDH, sto imp.Danmark
e:Rock Grey Snob-Downland Goldleaf
Född:06
Under utbildning
Just nu: Utbildning fortsätter

Av Belinda & Alice - 11 november 2013 01:57

Sitter fortfarande klistrad framför Vampire Diaries!
Så jävla braaa:D
Längtar tills Pretty Little liars drar igång igen och tills nästa avsnitt av Ravenswood kommer ut..!
Har sysselsatt mig med att måla naglarna eftersom jag absar på Cola ;) haha Coca-Cola asså xD
Tar en paus i kollandes nu så mina ögon inte fuckas helt, har dragit på Lani Mo på iTube och ska kolla på lite kläder innan ja kollar vidare.

Av Belinda & Alice - 10 november 2013 22:08

Påväg till Älvängen för o möta Tobbe och Absi!
Käkat donken med Vera i stan oxå, yum:D

Av Belinda & Alice - 10 november 2013 19:40

Åkte precis från Pierre, hjälpte han att städa lite och så:)
Ska av i Skepplanda nu och möta Vera o Jennie så ska vi åka till Älvängen innan ja och Vera åker till Kungälv i träffar Adam!
Sen tror ja de blir hem i nanna kudden för mig, ska upp 8 inom, ska nämligen till Uddevalla med Pappa och prata med åklagare...

Av Belinda & Alice - 10 november 2013 17:05

Vera kom till affären och höll mig sällskap innan vi tog bussen till Älvängen där vi mötte upp Lelle,Emil och Ariola.
Sitter på tåget nu med Vera och vi ska ta en snabb vända i stan innan jag ska till Pierre:)

Av Belinda & Alice - 10 november 2013 11:30

Pierre väckte mig strax efter 10 så ja han fixa mig någorlunda innan Pappa kom och hämtade mig.
Är nu i affären och ska passa den en stund innan jag och Vera sticker till stan för shopping!
Så kul:D
Ska förmodligen träffa Tobbe och Nicke en stund oxå, sen ska ja träffa Pierre igen:)

Av Belinda & Alice - 9 november 2013 23:48

Ja o Pierre köpte med oss chips och dricka innan vi åkte till han förut, nu har vi satt på Blood Diamond och sitter o lyssnar på musik samtidigt!
Imon ska ja vara i affären vid 10.30 och sen åka till stan för att kolla present till Pierre :)

<3

Av Belinda & Alice - 9 november 2013 21:20

Några blandade bilder

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards