Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2013

Av Belinda & Alice - 9 november 2013 18:29

Har nyss käkat pizza med Pierre,Siri och David. Sjukt gott!
Snart ska ja o Pierre kicka hem till han och chilla:) hoppas ni får en bra lördag!

Av Belinda & Alice - 9 november 2013 16:48

Sitter i Bohus med Siri,Pierre och David. Träffade oxå Odin på tåget! Vi väntar på en kompis till mig innan vi ska tbx till Älvängen, sen ska jag hem och nya om snabbt o sen till Pierre igen :)

Av Belinda & Alice - 9 november 2013 00:38

Nu har jag och Pierre krupit ner i sängen och kollar på Nugammalt!
Pierre somnade nyss så ska krypa upp i hans armar och sätta på Vampire Diaries tror ja..
Imon har vi ställt klockan på 10.30 så ska vi iväg på äventyr, Pierre säger att han ska visa mig något så de blir ju spännande!:)
Men först ska jag till affären med Vera och passa den medans Pappa ska iväg på ärenden.
Ska köpa med mig världens fetaste kebab rulle med pommes och bara njuta av lördagen och ledigheten!
Sen runt 13-14 tiden åker jag till stan och möter Pierre igen, sover antagligen här hos han imon oxå.. ;)

Av Belinda & Alice - 8 november 2013 23:40

Vi kom nyss hit och Pierre håller på o fixar mat, bästa!!
Ska måla naglarna och sen sätter vi nog på någon bra film :)

Av Belinda & Alice - 8 november 2013 15:57

Sa nyss hejdå till Pierre och Siri som skulle till Ytterby och träffa nån, har chillat med Pierre,David,Josef och Natasha i Älvängen en stund och nu är ja och Natasha på tåget mot stan för shopping!:)
Ska köpa Air Max eftersom ja inte hittade några snygga sist.. Ska även fixa en sen födelsedags present till Pierre;)
Senare åker vi mot Ale igen och möter Pierre så åker ja med honom hem!

Av Belinda & Alice - 8 november 2013 08:10

Kom hem för typ 3 timmar sen efter att ha chillat med Vera en stund..
Blir nog dygna idag haha ;) Får sova på tåget till stan sen.
Ska ta en dusch och börja tvätta lite kläder om typ 2 timmar sen ska jag vid 11 tiden vandra upp till restaurangen och käka lunch innan jag tar bussen till stan med Vera!
Vi ska kolla lite i femman innan vi drar till Järntorget sen Frölunda och sist men inte minst Kungsbacka!
Ska även möta upp Pierre nån gång under dan så ska vi hitta på något, bara han och jag!<3
Tror ja kommer sova hos han idag men de är inte säkert;)
Vi båda är sugna på att hitta på något men aa vi fårse hur de blir med de...
Ska kolla lite på Vampire Diaries nu innan jag ska sätta igång med dagen, ska även försöka hinna med att städa mitt rum lite och gosa med hästarna:)!
Hundarna och jag ligger redan ner bäddade i sängen och gosar med godis,dricka och film ;)
Hoppad ni får en rolig fredag!

All you got to do is watch me <3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards