Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2013

Av Belinda & Alice - 14 november 2013 04:19

Finns anledningar till att ja inte vill bli kär igen och de ja har fått få igenom ikväll är en av dom, imorgon blir en avgörande dag för mig, antingen kommer jag säga hejdå kärlek för alltid eller så blir de bra, återstår att se men i vilket fall, hur de nu än kommer sluta imon så kommer jag alltid att hata kärleken

Av Belinda & Alice - 13 november 2013 23:44

Är inget jätte fan av Justin Bieber men måste erkänna att en av hans senaste låtar "recovery" är sjukt jävla bra verkligen! Riktigt go:D

Iaf Veras Pappa kom och hämtade oss i rese vid 22 så har softat en stund hos Vera och nu hämtade Pappa mig. Ska städa mitt rum och sen ta en dusch innan ja ska möta Vera som ska komma till mig så ska vi chilla hos mig en stund:)

Imon ska vi åka till Överby och shoppa och sen ska ja möta Pierre!

Av Belinda & Alice - 13 november 2013 15:40

Veras Mamma körde ner oss till tåget så nu är ja och Vera påväg till stan för att möta Sam en stund, sen lite shopping innan vi drar till Kungälv och träffar en killpolare till mig!
Sen ska vi till Älvängen igen i träffa Pierre:)
Chill dag!

Frulle!

Av Belinda & Alice - 13 november 2013 13:24

Förvånade att jag försov mig? Haha de va Pierre som ringde och väckte mig som vanligt!;)
Sitter på Veras balkong o käkar frulle, vi ska snart fixa oss sen dra till Älvängen.
Ska möta Pierre om en timme typ och sen ska ja och Vera hitta på nått roligt eftersom ja får pengar idag!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards