Belinda Henriksson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Belinda & Alice - 28 oktober 2013 15:59

Av Belinda & Alice - 28 oktober 2013 13:32

God förmidddag på er, är ni taggade för höstlov? :D

Idag har ja lite o göra faktiskt.
Skulle egentligen lunchat med Leif o Vera nu på förmiddagen men Vera sover som en sten så Enma hänger med ist så möter vi upp Vera när vi ska mot stan sen!
Efter vi har vart i stan så åker vi till Lilla Edet och sen Älvängen igen:)
Imon kommer bästa Pierre hem oxå o ja kunde inte va gladare!<3

Nä nu måste ja börja fixa mig och gå o möta Emma kisses

Av Belinda & Alice - 28 oktober 2013 02:34

Är med Vera o Leif i affären och softar, ska snart kicka hemåt.. Leif sover hos mig inatt:)
Snackar med underbaraste Pierre en stund oxå Ååh!
Han har de kul hos sin mamma iaf och de är de viktigaste !:)
Imon ska jag o Vera äta frulle på restaurangen eller lunch och Leif såklar sen ska vi till Frölunda oxå..
Annars får vi se va som händer!

Bild1: Ja o Vera
Bild2: ja o Leif :)

Av Belinda & Alice - 27 oktober 2013 21:07

Ett fet smart barn som satte sig i problem, börja skolka skolan, drog o snatta godis rökte munnen bloss med polarn.
O bara garvade, sket i om de va nån som gola..
Vart ofta utslängd för att ja tjafsa på lektionen, sket i att plugga klara ändå minst G på proven. Gjorde kaos, slängde stolen, kalla lärarna för horer.
En grå Volvo kom till skolan körde mig till stationen.
Men fast att ja var knasbarn, va ja smart visst framtiden var glasklar.

Nöjer mig ej förens alla kan mitt namn, så ska bevisa för er, slå nerifrån och upp till de bara finns ner.
Ursäkta om det kommer som en överraskning men mitt liv har gjort mig van med underskattning.

Av Belinda & Alice - 27 oktober 2013 19:45

Är påväg till Trollhättan med Vera nu efter ett snabbt besök i Frölunda.
Har även snackat lite med Pierre över fb, saknar honom :/<3
Tagga en bra kväll nu iaf!:)

Av Belinda & Alice - 27 oktober 2013 15:14

God eftermiddag på er bloggläsare!

Vaknade för en stund sen och kollade igenom alla meddelanden mm.
Blev otroligt glad över att Pierre hade skickat ett jättegulligt sms, gjorde min dag!<3
Sen även ett meddelande från Tobbe oxå, åååh bästa vännerna asså<3

Idag ska jag och Vera åka till stan tror ja, vi ska antagligen grilla lite senare ikväll med några polare:)
Ska börja fixa mig snart innan ja åker till Älvängen och möter Vera S ska vi handla mat tills ikväll!

Ska kolla vidare på ännu ett avsnitt av Vampier Dairies.

Av Belinda & Alice - 27 oktober 2013 05:33

Ska sätta på Vampire Dairy's nu som ja har börjat kolla på lite smått eftersom de är så segt mellan PLL avsnitten, ska däcka nu iaf!:)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards