Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2013

Av Belinda & Alice - 25 november 2013 22:57

Har vart i stan o shoppat med Vera,Emma och Emmy!
Roligtroligt :)
Efter de åkte vi till Älvängen där vi träffade Charlie så väntade vi på bussen. När alla drog så va ja kvar själv eftersom ja inte kunde åka med bussen... Så mötte Linde och Ek i chillade med dom tills Pappa kom i hämtade mig, vi drog o köpte lite mat och nu har vi äntligen kommit hem.
Ska kolla lite Vampire Diries nu innan lägg dax tänkte ja:)

Av Belinda & Alice - 25 november 2013 16:04

Är påväg till stan med Vera,Ek och Mange. Gizmo fick följa med oxå ;)
Vi ska kolla runt i lite affärer hade vi tänkt:)
Måste åka hem relativt tidigt eftersom ja ska jobba imon oxå...
Kanske ska svänga förbi sjukhuset oxå :/

Av Belinda & Alice - 25 november 2013 11:32

Har mockat ca 10 boxar, lunchfodrat,bytt hagar,tagit in hästar,lastat en häst osv.
Har fortfarande väldigt ont från olyckan bl.a Hjärnskakningen spökar och armarna,ryggen,knät men överlever!:)
Vera kommer snart hem från Edet oxå så hon skulle komma till jobbet och hålla mig sällskap.

Av Belinda & Alice - 25 november 2013 10:26

Började kl.9 imorse och har rast om typ 35 min.
Slutar sen vid 15 tiden :)
Otroligt gött att vara igång med jobbet och allt!
Måste fortsätta nu men behövde verkligen vilodagen ja fick igår från bloggen,människor mm..
Hörs på min lunchrast:)

Av Belinda & Alice - 24 november 2013 23:09

Kom nyss hem efter att ha vart ute på lite äventyr!
Har pga hjärnskakningen väldigt ont i huvudet så ska kolla på Vampire Diaries och bara softa..:)
Hörs kanske senare

[Bild]

Av Belinda & Alice - 24 november 2013 15:59

Hade egentligen lite planer idag men valde att sjuts upp allt till nästa helg efter de som hände inatt, behöver verkligen vila och fokusera på mig! Ska ju upp o jobba imon oxå..
Har snackat med bästa Pierre en stund förut, finns de nån som kan få mig på humör när ja är arg så är de den killen ;)
Även snackat med lite andra.:)
Mamma,Kim och William kom och hälsade på mig på sjukhuset förut oxå, sen följde dom med hem:)
Ska kolla Vampire Diaries nu och vänta på Pappa som är och köper kladdkaka till mig!

Haha va på Näl inledande av kvällen för att kolla Veras lungor, va tvungen o klippa en rullstol och fota lite ba hahah

Av Belinda & Alice - 24 november 2013 09:38

Min kväll började på topp och avslutades på botten....
Inlagd på Näl....

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards