Belinda Henriksson

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Belinda & Alice - 3 augusti 2011 21:48

Cr:en gick super MIN super häst Mulle nollade 110-120 lätt som en plätt! No problems vet ni


see ya late on!


oxox Belinda< 3

Av Belinda & Alice - 3 augusti 2011 17:00

Är nog på LERK nu och glor men ska bli väldigt kul att få sutta lite med Mulle igen :)



LoveToYa<3


Bilderna är från LERK i 120 och han göre så lätt <3

BÄSTABÄSTABÄSTA BÄÄÄSSTTAAAA MELISON<3<3<3<3<3<3<3<3


     

Av Belinda & Alice - 3 augusti 2011 15:43

Denna låten får mej verkligen att tänka på Anastasia och vår resa ihop

(sätt på den och läs texten) :`) Akon - Angel!


Varken hon eller jag kunde speciellt mycket när vi träffades men både jag och Anastasia har utvecklats otroligt mycket alla tränare sa att hon hade kapacitet man var typ koko i huvet ingen trodde på min sessa och nu har hon vunnit ett kval i sveland! Hon kommer gå så jäkla långt så ingen kan fatta det hon är inte dum hon är missförståd. Hon är en het ponny och bara för hon stuttsar ibland så tror folk att hon är galen! Men ingen ska någonsin få säga så om min prinsessa igen för ni känner henne inte! Jag har haft henne i 3 år och jag har gått igenom ett helvete och en himmel resa med henne ingen kan någonsin ändra min syn på henne för hon är bäst och i love my baby girl



Anastasia kommer aldrig att glömma dig min ÄNGEL

(även denna får mej att tänka på henne :´´´) Sean Kingston - Beautiful Girls


       

Av Belinda & Alice - 3 augusti 2011 15:31

Cha


Men nu måste jag fixa klart lite håller på att beställa några nya grejor till mina bästa pållar


oxox Belinda


  Nalle även om jag är sur på dig ibland när du dummar dig så ska du veta att du är den jag älskar mest du har gjort allt för mej hade VERKLIGEN inte vart där jag är idag om jag inte hade haft dig min underbara Nalle <3



Av Belinda & Alice - 3 augusti 2011 11:19

ska gå ner till stallet nu och rida Calle och Stasia sen gå en promenix med Mulle ;) Ikväll ska jag på pay and jump med Mulle och hoppa 110 och 120 eftersom han har vart skadad och är igång nu igen så blir det första starten :) ska bli kul och se om han är taggad? tror jag han är! aja slänger in nått tidsinställt senare och även mera update to night :D


see ya

Av Belinda & Alice - 3 augusti 2011 11:01

här är lite bilder från och Nationella i Jennylund LA-MSVB!

LA-


               

MSVB-

         

 

Ooopps...

         

Mina finaste Rocky ett ner ett räcke rullade saktasakta ner -.- finaste var han hans första utomhus nationella MSVB <3 Calle ute. dum var han och ville inte hjälpa till alls!

Av Belinda & Alice - 3 augusti 2011 10:57

Detta var ett ganska enkelt val och det föll på övergrymma


Sean Kingston <3


 

hej

Av Belinda & Alice - 3 augusti 2011 10:28

ska försöka att tatag i bloggandet nu då!

Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards