Belinda Henriksson

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Belinda & Alice - 6 augusti 2011 23:08

Sorry men måste nog knyta mej nu så ses imon nya tag och nya möjligheter ska nog fixa med lite tidsinställda inlägg så ni inte har allt för tråkigt utan mej ;) efter som jag är i Töreboda och provria storis igen och Rocky och Stasis ska också provridas!


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 6 augusti 2011 23:02

Har suttit här och svarat på lite kommentarer! Väldigt kul när ni lämnar lite kommentarer då blir jag glad ! ;))

aja har ridit Calle,Rocky och Stasia och dom var fina hoppade lite med Calle och Rocky idag för ingen av dom har hoppat sen Jennylund i Söndags! Calle var super fin och kändes pigg och glad<3 Rocky var stark som helvete men sen var han väldigt duktig<3 Anastasia hade jag lite trimm och markarbete med och hon lyssnade faktiskt super bra min fina<3 :D

Mulle fick vila<3 bääbis så fin han är<3 

Ska svara på lite flera kommetarer nu! love yoall<3


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 6 augusti 2011 17:15

hahahaa bläddrade lite i arkivet och hitade lite roliga bilder jag och Fanny bjuder!!!

hahahahahahahahahhaahahahahaaaaahahhahahaaaa enjoy<3


oxox Belinda


       

Av Belinda & Alice - 6 augusti 2011 16:30

Jag kommer så väl ihåg tävlingen i Askim med Mulle när vi bestämde oss dagen innan att åka dit vi nollade 120 och kvalde 130 vi debuterade 130 och var nolla det var en A:1a med omhoppning efter och då hade vi ett ner det piss regnade men vi tog en 6 placering och jag var så stolt över min Mulle


oxox Belinda


   

Av Belinda & Alice - 6 augusti 2011 15:30

här är lite bilder på min älskling <3 (Sätt på poison - Alice Cooper) och kolla på bilderna!!! <3


oxox Belinda


                 

           

 

asså seriöst jag ÄLSKAR denna bilden!

Av Belinda & Alice - 6 augusti 2011 14:17

hittade lite bilder från rpc i varberg på min födelsedag! Kunde inte få med alla bilderna så ni får en länk och några bilder ;)

(aja gå in på equipe.com och gå in på webbshop och sök på Belinda Henriksson)


oxox Belinda


     

Av Belinda & Alice - 6 augusti 2011 14:15

Asså idag var det lite svårare att välja men jag ville ha någon med en text som man verkligen lyssnar på!

Så dagen låt blev:


Sean Kingston - Ice Cream Girl


oxox Belinda


 

Av Belinda & Alice - 6 augusti 2011 13:15

idag har jag vart lite fundersam om vem det ska bli men tillslut så kom jag på det och det blev den över grymma!


Don Omar !


oxox Belinda


 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards