Belinda Henriksson

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2011 23:29

 nytt rekort typ för mej i inlägg idag xDD är ni nöjda med uppdateringen idag ele? tycker jag har gjort det bra ;) 12 inlägg liksom <3


Luv to ya all ! btw skulle ni vilja ha flera outfit´s ? ;)


oxox Belinda


   

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2011 23:00

Nu äre fest i Kattleberg <3 Har en liten här ute sjukt kul ^^ men ska nog fortsätta nu så love you <3


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2011 22:15

Alla hästarna är ridna och dom var super alla Stasi ett litet - för hon var G.A.L.E.N ! seriöst helt borta i huvet typ! ;)

Men överlag vart alla jätte fina <3

Men nu ska jag fortsätta festa see ya <3


oxox Belinda


  LOVE <3

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2011 18:28

det regnar och är bläää ute nu men Pappa säger att jag måste ut och rida så pallrar mej ut nu! Mamma, Kim och Wille har kommit nu också så det är chill ;))


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2011 16:51

Nu har jag doe ridit Calle och Rocky<3


Calle bara en lugn skritt tur barbacka och Rocky trimmade jag på ängen ist så rider ut imon iställlet :)

Båda var pigga och fina<3

tar en liten paus nu en stund innan jag fortsätter med Mulle och Stasi<3


oxox Belinda


    Bääbisar<3  Nat MSVB!

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2011 16:44

asså hade tänkt lägga ut Rocky out fit för ridpasset idag så jag tog bilder och så men min mobil dampar så det funkar inte :(((men aja ni får fortsätta leva ändå ;))


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2011 15:15

Här är en liten outfit som jag fixade!


oxox Belinda


 

Av Belinda & Alice - 5 augusti 2011 14:00

Dagens val blev lite klurigt men var sugen på att välja ett band så började glo på tv lite och råkade klicka förbi Hell´s Kitchen och då blev valet själv klart!

Dagens artist/band blev:


The Pink Spiders


oxox Belinda


 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards