Belinda Henriksson

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 23:05

ska till gbg imon och fota så skulle jag vara jätte tacksam om ni fotade mej och mina hästar :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 23:00

nu får ni nog påminna mej hur var det igentligen, ville ni ha ett inlägg om Rocky eller?

Kommentera råbra nu då så kommer det nog snart ska ni se ;)


//Belinda


 

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 22:56

Har chillat och fixat med pållarna bara kelat med dom<3 så goooa^^ nu ska jag nog glo på tv och typ bara ta det lugnt sen så blir det att knyta mej :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 17:58

nu ska jag bara chilla nu här hemma med mjukisar, Pärlan och missarna kanske drar ner till Älvängen senare eller Skepplanda!? ;)


//Belinda


                   <3

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 17:34

Gbg dag 1!


LA- Det öste ner bokstavligt! Calle: Seg som helvete och bara almänt frånvarande... Stannade ut oss på första hindret?

Rocky: Pigg och glad men jag satte honom helt fel på 1.an så typ krasha i den :/ sen hoppa den enda fram till 8ab där jag tog förmycket i inhoppet så han nådde inte fram till b så ett stopp där men helt klart inte hans fel!


MSVB- Valde att stryka Calle eftersom han var som han var.

Rocky: Pigg även i denna klassen vi var bara 1 b-ponny och 2 c i klassen för alla andra hade strykt sig men ah så b och c var en klass och d var en klass. När den c-ponnyn innan mej rev och slutade på 16 fel och b-ponnyn hade haft 12 fel så kände jag pressen lite komma ;) Men vi startade och nollade grunden tänkte utgå i omhoppningen men valde att rida den också och nollade dock 2 tidsfel i omhoppningen men asså så sjukt glad var jag seger i MSVB!!!!! wiiiee<3 finaste Rocky<3


Fick jätte fina priser ett stort + ;D aja sjukt nöjd med dagen<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2011 17:31

jävla regn helt pisse blöt är man då!!!


//Belinda<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards