Belinda Henriksson

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2011 23:05

Sweet dreams mina älskade bloggläsare<3


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2011 22:56

Funderade lite att bloggen blir ju större för varje dag som går så någon gång i framtiden så tänkte jag fixa en bloggträff skulle någon komma? Skulle vart grymt kul! Typ till lisse ele nått sånt kul place Jag,Fanny och ni blogg läsare ;)) Vad är din åsikt om detta skulle väldigt gärna höra vad just du har att säga om detta skulle det vara en kul idé ele?


oxox Belinda


  Bästaste<3

          Finaste Fanny Teibl<3

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2011 22:50

Har vart ute och gått en promenad med min vovve Pärlan<3


oxox Belinda


    Pärlan<3

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2011 22:29

Här är bilderna då! Jag tog några bilder på Stasi och Fanny också men dom blev inte så bra xD aja enjoy!

Expert Fotograf: Fanny Teibl<3     (Glöm inte sätta på Angel med Akon! och sen glo bilderna!)


oxox Belinda


                                                                          Lite små men det får ni klara ändå! ;) hon hoppa 125 oxer lätt som en plätt! fina Stasi<3

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2011 22:23

Har fixat i hela stallet städat osv! Red Mulle nu påkvällen och han var så fiiin<3 love till honom alltså! Pigg som bara den och bara allmänt underbar asså ;)) Fixade lite med Stasi,Calle och Rocky också gulle ponnysar<3 Fanny har skickat lite bilder på Stasia när vi hoppade henne tänkte visa dom om ni vill :D Lugn dag och det var precis vad jag behövde! Det var väldigt många som ville se Mulles outfit och det kommer lovar ^^ aja fixar lite nu då sen nanna :)

Pöss på er fina bloggläsare<3


oxox Belinda


 

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2011 16:00

Har fått ett önskemål och jag blir jätte glad när ni skriver till mej om vad ni vill läsa om ! :))

Önskemålet var att ni ville att jag skulle sriva om Rocky

Namnet på den här storyn är:


The story behind Rocky 978


oxox Belinda


                       

LOVE YOY ROCKY 978

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2011 15:15

Hade en tanke om att jag skulle välja en av Britney Spears låtar men det känns lite enformigt ;) så jag har valt en annan som jag tycker är otroligt bra och inte har fått så mycket respons som den borde! En riktig sommar låt!


25 - Oskar Linnros


oxox Belinda


 

Av Belinda & Alice - 8 augusti 2011 14:30

Har tänkt mycket och länge på detta valet men nu är jag framme vid ett val och dagens artist blev!


Britney Spears! Hon sjunger bra och är en riktigt bra artist mycket skriverier dock om henne men det skiter jag ärligt talat i! För hon är bra och det är det som räknas ;)


oxox Belinda


 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards