Belinda Henriksson

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Belinda & Alice - 4 augusti 2011 23:11

Nu är jag äntligen klar med stallet och alla hästarna! Stasi red jag ut på barbacka Häxan trimmade jag i paddocken framförallt i galopp Mulle tog jag en skritt tur barbacka alla var jätte duktiga<3

Imon ska jag hoppa Häxan för första gången så vi får se hur det gå ;)

Sov så sött nu<3


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 4 augusti 2011 16:54

trimmade Rockisen lite barbacka och han var sååå fiin <3<3<3 bäbisss<3


Har även vart i Älvängen och köpte lite lunch så käkar nu och sen ut och rida klart resten av mina änglar ! och häxan ;)


oxox Belinda


  Älskling <3

Av Belinda & Alice - 4 augusti 2011 14:00

Eftersom Snoop Dogg blev dagens artist var jag bara tvungen att välja men av hans låtar så det blev:


Snoop Dogg - Gangsta Luv (feat. The-Dream)


Sjukt skön låt som man blir riktigt taggad av att lyssna på!


oxox Belinda


    

Av Belinda & Alice - 4 augusti 2011 13:15

Drar ner till stallet nu och rider :) Ses senare!


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 4 augusti 2011 12:45

Idag var det också ganska lätt att välja så fick bli Snoop Dogg! Otroligt duktig och hans låtar är vädigt bra :)


oxox Belinda


    

Av Belinda & Alice - 4 augusti 2011 10:09

Nu är Nallis klar han var duktig <3 Lite lungt dressyr pass bara han jobbade på bra och jag är jätte nöjd med han!

Finafina Nalle <3


Out och rida resten av flocken doe! ;D


oxox Belinda


      Min fina Nalle <3

Av Belinda & Alice - 4 augusti 2011 09:46

Morning, vakna nu och ska käka frukost.

Planen för idag är följande:

*Rida Anastasia

*Rida Rocky

*Rida Mulle

*Lunch

*Chilla med Pärlan


Typ så ser min dag ut så en ganska lugn dag, har ju inga speciella planer för utom ridningen men vi får se om jag hittar på något sen ? ;)


oxox Belinda


  Rocky

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards