Belinda Henriksson

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Belinda & Alice - 9 augusti 2011 22:38

15 inlägg idag det är inget att klaga på tror jag ;D

Men god natt sötisar<3 See yaall tomorrow^^


oxox Belinda


  Min skänkel suger på denna bilden men asså kolla som ponnyn hoppar<3 17 år and still gong strong<3

CARNEVAL NIGHT<3

Av Belinda & Alice - 9 augusti 2011 22:33

Imon åker jag och Mammi till Sollebrun och till Hedmans Häst för att inhandla ett GLENGORDON TRÄNS wiiiiiiee<3 dom ska ju utgå ur sortimentet och jag måste ha ett! Så kul att (äntligen) få ett ex!


oxox Belinda


   

Av Belinda & Alice - 9 augusti 2011 22:15

Bli frisk Anastasia


oxox Belinda


           

Av Belinda & Alice - 9 augusti 2011 22:00

Har bara ridit Mulle idag och han var fin<3 Calle, Rocky och Mulle ska ridas imon Calle har fått en kort vila nu så han är nog pigg imon<3


oxox Belinda


     

Av Belinda & Alice - 9 augusti 2011 21:52

Fick lite frågor kring Baltic så tänkte förklara vad det är!

Her i Go!


Baltic Cup  är hopptävlingen för ponnyryttare och juniorer på häst, kvalificerade att hoppa lägst MSVB. I Baltic Cup deltar ryttare från de nordiska länderna.


Tävlingens upplägg innebär att det för juniorer och ponnyryttare på C- och D-Ponny är möjligt att rida stora eller lilla rundan. Det innebär att även ryttare som inte kvalificerat sig till SM kan starta i Baltic Cups lilla runda. Ekipaget måste dock vara kvalificerade för att hoppa MSVB. För att på respektive tävling få rida Grand Prix ska ryttaren ha ridit en av det tidigare stora rundorna. Alternativt kan ryttaren välja att rida finalen i lilla rundan.


Ryttarna kan maximalt rida en klass per dag per ponny eller häst. I lagtävlingen på lördagen kan varje land ställa upp med upp till två lag. Ryttare som inte ingår i laget kan hoppa denna klass individuellt.


Hoppas ni har fått svar på era frågor ang Baltic nu ;))


oxox Belinda

Av Belinda & Alice - 9 augusti 2011 21:31

hahaa Pärlan klänger på mej nu och vill gå ut! Kommer snart<3


oxox Belinda


 

Av Belinda & Alice - 9 augusti 2011 20:53

Det var en som ville att jag skulle visa min outfit för laxis och självklart gör jag det!


oxox Belinda


 

Av Belinda & Alice - 9 augusti 2011 20:51

Tack för alla söta kommentarer och alla förslag för vad jag ska skriva om! det behövde jag ;)) så tack<3

Lets take this blog to the top!


oxox Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards