Belinda Henriksson

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Belinda & Alice - 1 juni 2011 23:54

 


GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE MAMMA SOM FYLLER ÅR ÅR IDAG<3<3<3<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 1 juni 2011 23:38

Hejjjjjjj 


Jag är så sjukt trött men det är tur att man har ledigt imon<3 Men jag ska nog gå och lägga mig nu och så taggar vi till Lördag i Uddevalla kommer bli så sjukt kul med alla roliga människor<3

Jag kan ju passa på att gartta Mimmi och hennes Raoul som idag har varit tsm i hela 9 månader<3 Grattis<3


Puss Belinda Henriksson 



Gamla bilder på Calle och Lydia<3


     

Av Belinda & Alice - 1 juni 2011 23:20

Tjena bloggen 


Nu har jag ridigt 2 hästar det blev Calle och Stasi för Rocky och Mulle har gått väldigt mycket förra veckan och förr förra veckan så lite vila dör dom inte av.

 Calle: Han var väldigt duktig idag faktiskt han var något seg i traven men i galoppen hade han bra tryck och han jobbade på bra genom hela passet! JAg övade med 3 travbommar sen göra halt och fatta galopp 2 galopp språng till ett pyttelitet kryss Calle var super duktig på detta<3


Anastasia: Asså hon var så över het så det går inte att beskriva i ord asså!!!!! Det började bra när jag joggade henne hon kändes väldigt lugn, fin och avslappnad och i galoppen kändes hon spensitig men något över pigg. Men såfort vi hade börjat med övningen så tängde hon av hjärnan och bara stack! Så jag tänkte att hon skulle få busa av sig all energin själv men nej nej! Utan resultatet av den idén blev att hon höll på att gå omkull! Så jag drog tag och gjorde en halt och skrittade henne en stund ( fast hon taktade ju)! Eftersom det inte gick att rida henne på stångbettet så gick jag in och bytte till Rockys pessoa och jag bytte även martingal till en förbygel och satte ner martingalen på den och vilken skillnad hon var lite tjafsig i munnen men hon gick jättebra<3 Fina Stasia hon har sina stunder<3


Puss Belinda Henriksson  


Av Belinda & Alice - 1 juni 2011 23:11

Hej. 


Jag hade så fel om denna dagen jag trodde den skulle bli as tråkig men den blev allt annat en det jag och Mimmi gick och tallade fling salt och Oskar blev sparkad av en gammal gubbe i röven jag skämde ut mig för jag kunde inte hitta till opera huset där vi skulle samlas och jag gick med Mimmi och Mickis så jag bestämde mig för att fråga en sån där gatu städare och dom typ ba där brevid dig xDDDDD

Sen när jag,Mimmi,Mickis och några av killarna i klassens : Alex, Robbin, Felix, Lukas, Gustav, Jimmy och Oskar samlats vid operan så har vi hamnat i en stor student fest och dom typ spruta öl och allt möjligt över hela gatan. Jag och Julia fick skratt anfall när två gamla kärringar typ började dans/vinka till musiken hahahahaa!

Vi käkade på donken och fick bullar och festis av lärarna ganska chill!!!

Aja galen dag är väll allt jag kan säga^^
Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 1 juni 2011 16:53

Hejsan alla 


Nu ska jag ut och rida pollarna har precis ätit lunch och så men jag uppdaterar mera ikväll när jag ridit klart!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 1 juni 2011 16:52

Nya: 404<3 Grymma är ni 


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards