Belinda Henriksson

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Belinda & Alice - 3 juni 2011 23:31

hum hoppas bara på att Fanny kan ta med sin kamera imorgon så kan det bli mycket nya bilder på bloggen<3 

Och kanske något i stil med det här: http://www.youtube.com/watch?v=pfOZaJnIhB8


Puss Belinda Henriksson  


  CALLE MSV B UDDEVALLA FELFRI OCH 2!  

Av Belinda & Alice - 3 juni 2011 23:12

Jag är bara så sjukt trött asså!!! Efter middagen i skolan lurade Emma,Lukas,Oskar och Sebbe med mig till sjön där vi badade jätte skönt<3 Vi hade jätte kul och alla var väldigt trötta efter det! Men efter typ 50 min så kom Pappa och hämtade mig i Alafors och vi åkte hem och grejade med den nya hagen och sen tog vi med hästarna dit så dom fick se sin nya hage<3 Lite senare red jag Calle lite lätt och Pappa hjälpte mig att klippa Anastasia så hon blir fin tills imorgon^^ Sen badade vi henne och jag flätadehenne sen vare Calles tur och bada sen blev det att putsa och packa alla grejer för Uddevalla och även göra rent transporten! När Calle hade trokat flätade jag honom och gav honom och Anastasia kvällsmat dom var väldigt trötta båda<3 Mulle och Rocky stog och njöt i sommar solen! Nu måste vi tagga för imorgon ska träffa Fanny i Uddevalla hon ska ju också tävla men hon ska få hjälpa mig också har jag bestämt 


Puss Belinda Henriksson 


Jag och Calle i Uddevalla under Eliten Rocky gick ju laget så Calle gick den ena MSV B som fanns<3 Våran 3 eller 4 MSV B och vi var felfria och kom 2!!!!!<3 ungefär en månadsen snart! Kommer aldrig glömma känslan du är underbar CALLE<3


CARNEVAL NIGHT the one and only<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


   

Av Belinda & Alice - 3 juni 2011 23:10

KESHA - TICK TOCK (CHIPMUNK VERSION)<3<3<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 3 juni 2011 23:07

Asså finns det något bättre att vara klar med allt i stalle dagen innan en tävling och sedan klockan 9 sitta i sommar värmen med en stor skål vanilj glass?

Slå det om ni kan<3 


Puss Belinda Henriksson  

KUL

Av Belinda & Alice - 3 juni 2011 23:07

Lite kul att jag och Belinda skriver ett inlägg samtidigt :D   Poppis min gamla häst ! =) 

Av Belinda & Alice - 3 juni 2011 23:01

Grattis till nellie som vann båda klasserna idag i Björbäck duktig du ee lilla gumman<3

nellieberntsson.blogg.se


Puss Belinda Henriksson 


Bild: Nellie Berntsson och Sterre

 


Av Belinda & Alice - 3 juni 2011 22:56

Hej jag heter Fanny Teibl och är 13år snart 14. Jag fyller år den 24 juli(som belinda) vi brukar fira tillsammans ! Jag bor på en gård i västerlanda strax utanför Lilla Edet! Vi har 6 hästar hemma på gården men 5 är våra ! Jag går på en skola som heter Fuxernaskolan. Min klass är helt cp(som belindaxD). Jag har känt belinda sen hon började träna för mamma. Vi är med varandra nästan varje helg när vi inte tävlar(nu är det mycke tävlingar) så då har det inte blivit så mycket     =( Här kommer en bild på mej.  


Och är är några från när jag vann sveland cup i dagstorp.Ferarri :D  

    


Av Belinda & Alice - 3 juni 2011 20:26

Queen var galen idag xD Först hoppade hon över paddock staketet sen så hoppade och stutsa och stegra bocka allt va hon gjorde men på hinder var hon fin! Hippie red jag och kelly ut barbacka :D Nu har jag tvättat två hästar men det blev inte några knoppar ;D Sen blir det en presantion :D // Fanny   Det fick bli en bild på Mammas häst och mig på essunga !

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards